Vauvan Hikka

Onsku.?!

Jostain jotain jo tietävä
En tiedä oliko täällä jo tälläisestä puhetta mutta tunteeko teistä moni vauvan hikottelun? :D itse olen yllättynyt että tunnen sitä melkein koko ajan :) eiks hikka viel tarkoita sitä että vauvan terveys olis hyvä?
 
Hikkaamaan a vauva kehittää palleaa ja sen jälkeen tekee hengitysharjoituksia eli hyvä on kun vauva hikkaa :) Meillä päivittäin tuntuu 2-5 kertaa lyhyesti hikka :)
 
mul tuntuu melkein koko ajan :D ei tietenkään silloin kun nukkuu mutta koko ajan tuntuu sellainen pieni pulputtelu vatsassa :) ihanaa kun tollasenkin tuntee :)
 
On tuntunut varmaan jo kuukauden... Mun mielestä hikka on ärsyttävän tuntuinen... Aina samassa kohtaa ja koko maha heilahtaa kun pieni hikkasee. Helpoiten tuntuu makuulla tai nojatuolissa. Hikasta voin ainakin minä päätellä missä ja mitenpäin vauva on, vaikkakin neiti on kovin paikkauskollinen ollut lähes koko raskauden :)
 
Mulla tuntuu hikka eniten alavatsalla, ei heilu koko vauva. ..välillä tuntuu vasemmalla alhaalla jotain tasaista pientä näpertelyä, niin oon aatellu että se on varmaan sit nyrkin imemistä.
 
Mä en oikeesti huomaa hikkaa vieläkään. En kyllä muista että esikkokaan olis paljoo hikkaillu masussa. Jotenki haluis tuntee. Mut ehkä joku noista liikkeistä vaan on hikka, mut en tajuu että se on sitä :P
 
En määkään tunne hikkaao_O esikoisesta muistan et tunsin tosi selvästi, muistaakseni jo näillä viikoilla. Nyt siis rv 32, vissiin. Ja muistan sen tunteen ihan täysin, ainakaan samallain tää ei hikottele.
 
Täällä hikkailu tuntuu jänninä nykäyksinä alamahalla. Hikkailuiden perusteella osasin päätellä, että vauva oli kääntynyt alaspäin ennen kuin terkka totesi sen neuvolassa. Esikoista on huvittanut, kun hänkin on saanut tuntea masun päältä vauvan hikkailun. :) Hikkailuja on päivittän yleensä ruokailujen jälkeen.
 
Mulla on ollut semmosta jumputusta, mikä tuntuu vähän samalta kun muutkin liikkeet, mutta esiintyy koko ajan samassa paikassa rytmikkäästi muutamasta minuutista noin puoleen tuntiin. Olen sitten tulkinnut hikaksi. :) Tuntunut nyt tämän viikon ajan 1-2 kertaa päivässä.
 
Takaisin
Top