Vauvamasut

Mites teillä ennen raskautta :grin tyhmä kysymys mutta itellä on pömppöö niin mietin millonhan siinä ite raskaus näkyy :joyful:
 
Mulla on viimeisen vuoden-parin aikana muutenkin kertynyt painoa, niin muut varmaan katsoo vain että taitaisi olla aika laihduttaa :D Itsestä taas tuntuu että eihän tätä vatsaa voi olla huomaamatta, kun ei saa enää edes vedettyä sisään niinkuin yleensä..
 
Mites teillä ennen raskautta :grin tyhmä kysymys mutta itellä on pömppöö niin mietin millonhan siinä ite raskaus näkyy :joyful:

Mulla ennen raskautta ehkä muutama liikakilo mutta ei nyt mitää isoa mahaa. Kyl tää pompsahti viime vkolla ihan kokonaan esiin :D
 
Ihania massuja jo :) Itellä kans maha jo pömpöttää siihen malliin että eiköhän kohta jo joku arvaa koulussakin :D Vaikka muutenkin on tuota mahaa jo ennestään jonku verran nii huomaa kyllä selkeesti että on jo alkanu pyöristymään vaikka viikkoja vasta 9+3. Esikoisesta näky vasta joskus rv 12 jälkeen :D
 
Onko jotenkin outoa että maha näkyy selvästi jo 10 viikolla? En tiedä näistä kun esikoista odotan js luulin jotenkin että mahaa tulee vasta viikoilla 20+ :joyful:
 
Onko jotenkin outoa että maha näkyy selvästi jo 10 viikolla? En tiedä näistä kun esikoista odotan js luulin jotenkin että mahaa tulee vasta viikoilla 20+ :joyful:


Se on tosi yksilöllistä, jokaisen anatomia on erilainen. Mä olen tosi lyhyt niin tulee maha aina nopeasti esiin kun eihän se voi muualle kasvaa kuin eteen.
2 kaveria ovat tosi pitkiä ja heille tuli viimeks paaaljon myöhemmin esiin kuin mulla, vaikka molemmat oli laihoja myös.
Kohdun asento vaikuttaa tietty myös, toisilla taaempana kuin toisilla.
 
Ja itsellä kyllä huomaa että turvotuskin vaikuttaa... masu toki jo selkeä ja muutkin sen jo huomaa, mutta lisäksi ero aamulla ja illalla on aika iso :D illalla kun peiliin katsoo voisi kuvitella jo olevansa ainakin 5kk raskaana ;D
 
Miulla on siis kolmas raskaus ja olin ennen raskautta tosi hoikka, niin näkyy nyt kyl paaaaljon nopeemmin kun edellisen sai pidettyä piilossa kyl sinne ekaan ultraan asti...
tyttö täyttyy heinäkuussa 2, eli 2v 4kk tulee ikäeroa.
 
Musta tuntuu, et mua vaa turvottaa eikä tosiaan näytä vielä miltää vauvamasulta. Ennemminkin näyttää hyvin syöneeltä :D
 
Musta tuntuu, et mua vaa turvottaa eikä tosiaan näytä vielä miltää vauvamasulta. Ennemminkin näyttää hyvin syöneeltä :D
Sama täällä xD ekassa raskaudessa kun kauhee alkuturvotus hävis about rv15 alko oikee vauvamasu kasvaa vasta nrv20. Toki yksilöllistä mutta odotan tän noudattavan suunnilleen samaa kaavaa :D
 
Varsinkin ruuan jälkeen tuntuu, että vatsa pomppaa esiin. Muuten taidan näyttää lihonneelta. Paino on kyllä edelleen sama kuin plussatessa. Mutta selvästi vatsan seutu pyöristynyt.
 
Vau miten teillä osalla näkyy jo! :) Ihania kuvia! Itselläni taitaa tuota ”elintasovatsaa” olla hieman entisestään niin uskoisin että tovi menee ennen kuin erottuu oikeasti. :’D Nyt menossa 13+6.
 
Mulla oli jo rv 11+0 tällänen pötsi, mutta melkonen ero aamu- ja iltamasussa... :grin Nyt 13+2, ja pötsi on varsinkin iltaisin valtava! Vaikka kuin löysää paitaa käyttää, niin viime viikolla kysyivät töissä ja sukulaiset jo raskaudesta. Mahaa ei ollut ennestään, niin kai se nopeammin sit näkyykin.
 

Liitteet

  • 20180501_124014.jpg
    20180501_124014.jpg
    269.5 KB · Katsottu: 135
Mä tahtoisin töissä pitää tän salaisuutena juhannukseen asti mutta pahoin pelkään ettei se onnistu. Muutenkaan en ole päässyt ns. raskaus/vauvamoodiin että tunnen oloni aika ulkopuoliseksi kaikista jutuista. NP-ultakin on vasta reilun parin viikon päästä. Maha on jo kasvussa enkä halua tästä edes perheelle kertoa ennen kuin ultra ja sen mahdolliset löydöt on käyty läpi.
 
Takaisin
Top