Vauvamasu kuvat <3

Viimein sain pyhän kunniaksi miehen "pakotettua" ottamaan masukuvia. :) rv 37+1
Raskausarpiahan multa löytyy mekon alta jenkkakahvoista ja navan ympäriltä. Toivottavasti masu ei enää kovin kauaa kasva ja saisin jo vauvan kainaloon. :)
 

Liitteet

  • IMG_9725.jpg
    IMG_9725.jpg
    122.7 KB · Katsottu: 159
Kiitos! Mekko onkin facebookkirppislöytö 4€, mut ollu kyllä nyt käytössä, ajaa varmaan asiansa myös imettäessä. :) Tuo mun maha vähän jännittääkin, kun on nätisti edessä. Poikamahaksi sanovat, mutta ultrassa veikattu tyttöä. Saapa nähä pitääkö vaaleenpunaset vaatteet vaihtaa synnärin jälkeen sinisiin. :D
 
Oih! Vaikka mä niin tykkäänki tästä potkivasta mahasta, niin olisi ihana tuntea tuo keveys mikä näkyy jo nuista mukavuuskissan kuvista. :)
 
Brjo, mulla sama juttu, että poikavatsalta näyttää:)
Ultrassa veikkasi tyttöä, mutta vauvan asento oli sellainen ettei varmaksi osannut sanoa.
Mitään vaatetta en ole uskaltanut ostaa, mutta onneksi esikoisesta on tallella neutraaleja vaatteita :p
 
Mulla on esikoisesta melkeen kaikki vaaleenpunasta. :D En oikein innostunut neutraaleista. Yhen vaatekerran kelpuutin varulta poikavauvaa varten. Oon tosin virkannu hellehatun tytölle ja nallepipon pojalle, jos sitten niin käy. :) Mutta ihan hauska jännätä kumpi tulee. Tänäänkin täti kysyi, kun leposykettä kuunteli, että onko meille poika tulossa. Jaa a.
 
Jotenkkii näyttää pienemmälle mitä on luonnossa :D rv 39+1. Toivottavasti jääpi viimeseks päiväks tän mahan kans! :)

Sent from my SM-C105 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1402984864803.jpg
    1402984864803.jpg
    33.4 KB · Katsottu: 133
Jenni89, ei tosiaan sunkaan maha miltään isolta näytä :Heartpink

Mä varmaan itse laittelen sitten ennen ja jälkeen kuvan niin kuin täällä on muutama tehnyt :)
 
Viimeisen illan kunniaksi alkupainoon +5kg, navankohdalta ympärys 117cm, viikot nyt 39+1
Anteeksi alastomuuteni, älkää traumatisoituko :D

10406532_10152458702711893_3497902374352472711_n.jpg
 
Kehtaakohan tällaisen kuvan tänne laittaa... :p Vähän erilainen. Mun tyttö otti sen jonain ekoista illoista täällä uudessa kodissa, kun se tuli mun viereen nukkumaan, ja siinä ennen yöpaidan laittoa rasvailin normaaliin tapaan mahaani. Toi mun varjo sitten piirtyi pinnasänkyyn äitiyspakkauslaatikon päälle väliaikaisesti asetetusta yölampusta kaappien oviin (muuttolaatikotkin pääsi kuvaan mukaan), mitä naurettiin tytön kanssa, joka sitten otti kuvan. Tuosta kuvasta tuli nyt mulle erityinen ja tärkeä muisto tän raskauden lopusta muuttoineen ym.:Heartred
 

Liitteet

  • Masuvarjo.jpg
    Masuvarjo.jpg
    553.8 KB · Katsottu: 102
Takaisin
Top