Vauvamainen haju?!

pikkufantti

Silmät suurina ihmettelijä
Tämä (hassu)kysymys lähti ilmoille ihan mielenkiinnosta, eli lapsiperheissä varsinkin vauva aikaan on ilmassa tietynlainen haju ja olen aina ajatellut, että tämä ko. haju tulee vauvasta (vaipat,maidot, yms). Tai näin olen luullut sillä tällä hetkellä, rv 10, minusta itsestäni on alkanut tulla samankaltainen haju, mutta hieman lievempänä. Kysymys kuuluukin, että onko kukaan muu törmännyt tähän samaan asiaan vai onko hajuaistissani jotain todella pahasti vialla?
 
Hassu kysymys. :D Musta taas tuntuu, että koko ekan raskauden ajan odotin, että "ihanaa, pienen vauvan kanssa on vauvatuoksua koko koti täynnä", mutta sitten tytön synnyttyä en mitään vauvahajua huomannutkaan. :) Ehkä mulla vaan on heikko hajuaisti. :P Mutta tuli tässä mieleen, että aikamoinen mullistushan raskaus on, ja hormonimyrsky, että varmaan se vaikuttaa myös odottavan äidin ominaistuoksuun tai hikeen tms.

Meidän esikoinen kulki odotusajan muuten nimellä pikkunorsu. :) Ihan vaan kun tunsin itse olevani valtava isonorsu vatsani kanssa. :D
 
Takaisin
Top