Vauvamahan taputtelu

Aika harva on minun vatsaani hiplaillut. Mies ja äiti tottakai, samoin muutama läheinen ystävä ja töissä sitten muutama henkilö. En ole kokenut kenenkään kohdalla tungettelevaksi koska olen jokaisen näistä ihmisistä tuntenut niin hyvin, mutta olen muutenkin sellaista "halailevaa" tyyppiä. Vieraat ihmiset eivät onneksi ole käynyt kopeloimaan, silloin saattaisin kyllä motata. :grin
 
Koskea ei tietenkään saa! Itsellä vatsa ei niin paljon vielä näykkään (21+0), että kukaan tietämätön huomaisi mitään. Mutta kyllä mua vähän hymyilyttää keskustelupalstoilla ihmisten valittaminen vatsan kommentoinnista. Toisella foorumilla lasketun ajan ryhmässä ensin samat ihmiset valittelee ja päivittelee että voi voi kun maha ei vieläkään näy eikä kukaan huomaa että olen raskaana, ja miten olisi niin ihanaa jos olisi jo iso masu ja kaikki näkisi eikä tarvisi selitellä. Ja sit kun se masu löytyy, valitellaan että yhyy kun työkaverikin sanoo että onpas sulla vauvamasu ja varmaan tukalaa näillä helteillä. :hilarious::laughing025 Mutta niinhän se taitaa mennä, että alkuraskaudessa sitä toivoo ja kun se eteen sattuu niin ei enää jaksaisikaan. :grin
 
Ei ole vielä tullut onneksi. Edes omat sukulaiset eivät ole taputelleet, mikä on jokseenkin yllättävää kun yleensä näiltä ei tälläistä hienotunteisuutta löydy :D Mulla on suunnitelmissa että jos joku tuntematon/puolituttu tulee taputtamaan niin annan taputtaa ja alan sitten vastavuoroisesti hiplaamaan hänen mahaansa, partaansa, hiuksiaan tai jotain muuta mistä nyt keksin jotain jutun juurta vääntää.
 
Takaisin
Top