Eli ootteko aloittaneet säästämään vauvallenne? Tili? Säästöpossu? Jotain muuta?
Me avattiin tili Aleksille pankkiin jonne laitan kaikki lapsilisät ja myös tilinumeron oon antanu isovanhemmille,
jos haluavat laittaa sinne rahaa. Kummeille en ole tätä vielä kertonut. Kerron sitten jos he kysyvät koska tämä ei ole mikään
velvollisuus kenellekkään.
Säästöpossu saatiin ristiäislahjana johon kerätään rahaa myös, kerran on jo täyttynyt joten tyhjennän aina ja vien sitten pankkiin tilille.
Me avattiin tili Aleksille pankkiin jonne laitan kaikki lapsilisät ja myös tilinumeron oon antanu isovanhemmille,
jos haluavat laittaa sinne rahaa. Kummeille en ole tätä vielä kertonut. Kerron sitten jos he kysyvät koska tämä ei ole mikään
velvollisuus kenellekkään.
Säästöpossu saatiin ristiäislahjana johon kerätään rahaa myös, kerran on jo täyttynyt joten tyhjennän aina ja vien sitten pankkiin tilille.
. Mulla tulee kaikki lapsilisät omalle tilille ja käyttöön. Siirrän sit joka kuukausi sen verran kun tuntuu et voi niin tilille rahaa. Ja sit kun sitä tarvin niin otan sieltä. Eli Eemille pitää ostaa jotain isompaa. Niin kuin nyt ostin tulevaan taloon hänelle uuden sängyn ja kunnollisen koulupöydän ym. Keväällä pitäisi ostaa uusi isompi pyörä. Eli tili on tarkoitettu sitä varten, että sillä rahalla voi ostaa Eemille jotain mitä hän tarvitsee sitten kun hän sitä tarvitsee. Siinan tili tulee samalaiseksi.