Vauvakuumetta?

Emmy'

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Tämä on nyt tällainen aihe, että haluaisin että tämä herättäisi paljon keskustalua! Eli joko haluaisitte uuden vauvan heti perään? Vai oliko tämä nyt tässä ja perhe nyt valmis? Vai miltä nyt tuntuu? :D Minä olen jota kuinkin varma, että haluan vielä toisen lapsen. Sen, että saanko sitä koskaan, en tiedä. Toivon kuitenkin, että joskus saisin. Pakko myöntää, täällä anonyymilla palstalla, että orastava vauvakuume kuitenkin on. Sen verran tiedän myös, että emme aivan heti ala uutta lasta yrittämään. Milloin se aika on, sitä en tiedä. Katselin vastasyntyneen poikamme valokuvia, jotka oli otettu synnärillä ja tuli haikeus. Siinä hetkessä kyllä ajattelin, että haluan kokea sen uudelleen! :')
 
Mulla on ihan sama, että haluan vielä kokea sen syntymän ihmeen :') Ei ole mitään tietoa koska me haluttaisiin toinen vauva, ei ihan vielä, mutta uskon vahvasti että muutaman vuoden sisällä. Sinänsä ei ole vauvakuumetta,muuta kuin tuo haikeus. :)
 
mä olen aina toivonut isoa perhettä. aluksi mies sanoi että ehdottomasti ei, koska hänellä on 5 sisarusta.. kuitenkin jo ennen Jässikän syntymää hän on alkanut perua puheitaan :D aluksi oli että vain kaksi lasta, mutta nyt on puhuttu jo kolmesta :DDD

varsinaista vauvakuumetta ei nyt ole.. joten ehko toivottavasti muutaman vuoden päästä uusi pikkuinen oisi ajankohtainen. :) kovin isoa ikäeroa en toivo sillä minulla ja veljelläni on 5 vuotta ja se on aika paljon .. 

ehkä siis muutaman vuoden sisään uusi vauvakuume saa tulla :D
 
Ihana keskustelu! Kyllä täällä ainakin halutaan toinen vauva ja kuten Molly^asian ihanasti ilmaisi niin ois halu kokea syntymän ihme uudelleen! :) Oon varmaan ihan pöhkö mutta mä oon jo välillä kattellu tuplarattaiden tarjontaa netissä, ja miettiny et mitähän arki olis sitten taaperon ja vauvan kanssa! :D

Vielä reilu kaksi kuukautta sitten kun koliikki oli loppunut niin mietin että mitenköhän sitä selviäis jos toinenkin vauva saisi koliikin mutta nyt jo nopeasti aika kultaa muistot ja taitaisin olla valmis kestämään uudenkin koliikin jos niikseen tulee! Mutta samalla mua kyllä pelottaa että mitä jos toisen vauvan yrittämiseen menee myös reilu vuosi kuten meidän Otonkin kesti, tai mitä jos toista ei suotais ollenkaan. Siks pitää ollakin kiitollinen tästä esikois-murusta <3

 
Kyllä mä vielä toisen ja kolmannenkin haluan :-)
Ja tottakai pienellä ikäerolla, ehkä maksimissaan kolme vuotta ikäeroa.
Ja sama kun Mollylla eli syntymän ihmeen haluan vielä kokea!
Oon nyt tän viikon sisällä nähnyt kaksi kertaa unta et on toinen lapsi syntynyt ja ollu ihan veljensä näköinen :D
Ja jotenkin myös haluaisin kokea helpon raskauden ja synnytyksen. Sen sponttaanisti alkavan ( mullahan käynnistettiin), sekä ettei tarvis sektiota (ehkä).
 
Eiköhän tämä meidän osalta ollut tässä. Kaksi oli suunnitteilla ja nyt nämä kaksi murua täälä hieman yli kahden vuoden ikäerolla pitävät mammaa kiireisenä. :)

Täytyy kyllä sanoa, että matkalla laitokselle sanoin, että näitä ei kyllä tule enempää. Sitten kun synnytys tällä kertaa oli ohi nopeasti ja helposti, niin voisihan sitä harkitakin. :) Paitsi ei riitä tilat kodissa eikä autossa, joten se kolmas tulisi yllättävän kalliiksi. :D Etenkin, kun nyt olen suoralta kädeltä myynyt kaikki pieniksi jääneet vaatteet.
 
Heippa!

Minäkin kovasti olen synnytystä miettinyt ja sehän vauvakuumetta välillä nostaa. :) Ajatuksissa haluaisimme kolme tai neljä lasta, toivottavasti saisimme vielä lisää pienokaisia. Mutta nyt nautitaan tästä ihanasta esikoisesta. <3 Hurjaa, miten nopeasti pienet kasvavat ja oppivat uutta!
 
Takaisin
Top