Vauvakutsut

telluk

Vauhtiin päässyt keskustelija
Oliko teillä vauvakutsut? Järjestikö kaverit vai järjestitkö itse? Oliko paljon vieraita?

Mietin täällä oonko ansainnut koko kutsuja kun mulle ei järjestetty, eikä mun järjestämiin ole tulossa kuin muutama ihminen. Kutsuin n. 20 henkilöä. Tuli paha mieli. Pitäisikö perua koko homma?
 
Itselle ei ole ainakaan vielä järjestetty ja itse niitä en ala järkkään (oon huono muutenkin pitämään mitään kutsuvieras juhlia). Enkä usko että mulle sellaisia järjestetään koska lähimmät sukulaiset/ystävät asuu sen 350km päässä. Eivät muutenkaan ole niin innoissaan matkustamassa pohjosen suuntaan. Olisihan sellaiset kivat mutta täytyy tyytyä "kohtaloon" :D Itse olen ajatellut sen sillain että ne on vaan sellaista "oheis toimintaa" että kaikista tärkeintä on se että saan vauvan synnytettyä terveenä :Heartred

Uskon että olet ansainnut juhlat. Harmihomma jos ei ole moni päässyt juhliisi. Mutta yleensä silloin bileet on parhaimmat kun on vähemmän vieraita :wink Älähän peru niitä, niistä tulee varmasti sellaiset joita muistelee vielä vuosienkin päästä hyvillä mielin.

Tsemppiä!!
 
Mulle ystävät järjesti kutsut ja paikalla oli mulle läheisimmät ystävät ja sukulaiset (olisko yhteensä 6) :) Samalla sain lahjakortiksi tissiäiset :D Eli ystävät järkkäävät mulle imetyksen loputtua illanistujaiset :p

Voin sanoa että esikoisesta olin tosi pettynyt kun kutsuja ei järkätty, mut toisaalta yhdelläkään ystävällä ei ollut lapsia eivätkä tienneet koko kutsuista.

Tsemppiä Telluk!
 
Kyllä musta kaikki ansaitsis "suihkut" saaha :) Toki kaikki ei välttämättä semmosia haluaisikaan, kun kaikki ollaan niin erilaisia. Tosi kurjaa jos Telluk sinne ei oo tulossa oikeen ketään :/ Onko ajankohta vaan huono vai mikälie syynä?

Mies oli ollu pääpiruna ja kuttunu porukkaa salaiseen fb-ryhmään, jossa suunnittelivat mulle yllärijuhlat. Babyshowereissa oli kaikkiaan 11 tyyppiä mukaan lukien ystäviä, käly, mammakaveri ja jopa mun sisko 260km päästä. Itekkin mietin aiemmin, että eihän semmosiin varmaan saatas ketään paikalle kun suurin osa tärkeistä kavereista ei tunne toisiaan, mutta mies oli onneksi tajunnut kuttua kaikki semmoset :) Mutta olin kyllä tosi paljon puhunu että haluisin babyshowerit, kun oon ite kahen kaverin juhlissa ollu. En silti aatellu et mies niitä alkas organisoimaan :D

Mulle nyt siis esikoinen tulossa. Jos vielä tulee lapsia niin en kyllä odota saavani mitään enkä varmaan ala järjestämäänkään. Kiva että sai kerran ees kokea :)
 
Mulle kaks eri kaveria on jossain vaiheessa puhunu et järkkää mulle showerit. Toinen otti jopa ylös et keitä sinne haluisin. Ilmotti sit vähä aika sitte että on unohtanu koko kutsut että ei niitä varmaa tuukkaa :/ mulle ois ollu muuten ihan sama että pietäänkö vai ei mutta inhottava ku siitä on tultu mulle sanoo et pietää ja sit ei pietäkkää. :/ no jaa, samapa tuo :D
 
Mulle kaks eri kaveria on jossain vaiheessa puhunu et järkkää mulle showerit. Toinen otti jopa ylös et keitä sinne haluisin. Ilmotti sit vähä aika sitte että on unohtanu koko kutsut että ei niitä varmaa tuukkaa :/ mulle ois ollu muuten ihan sama että pietäänkö vai ei mutta inhottava ku siitä on tultu mulle sanoo et pietää ja sit ei pietäkkää. :/ no jaa, samapa tuo :D

Mulla ns.vähän saman tyylinen tilanne. Toki vielä on mahdollista kutsut saada. Kaksi hyvää ystävääni kyseli aikoja sitten haluaisinko vauvakutsut, vastasin että olisihan ne kivat ja olisi ihana jos mulle sellaset järjestettäis mutten itse aijo itselleni pitää.. Toinen näistä on kysellyt paljon mitä hankintoja puuttuu, onko värimaailmalla väliä jne... Mutten tiedä kyseleekö muuten vaan vai kutsuihin liittyen. Ollaan kuitenkin jo kohta rv 37 ja oon alkanut epäilemään ettei kutsuja tule. Ei siinä mitään, mutta kun ensin on kysytty haluanko, vastannut että haluaisin niin sen jälkeen tuntuu hullulta jos ei niitä pidetäkkään :D ensi sunnuntaina on treffit sovittuna kaverin kanssa ja kävi mielessä oisko sillon jotain, vai nähdäänkö kaksin niinkun olikin tarkoitus :)
 
Onpa kurja tilanne telluk! Varmasti olet juhlat ansainnut.
Mä en ollut ajatellut pitää enkä ole kovin innokas emännöimään yhtään mitään. Sisko kuitenkin oli alkanut selän takana järkätä ja kuulin tästä kaverin kautta. Ja oli kyllä ihana päivä, meitä oli joku 10 ja käytiin hohtogolfissa ja syömässä hyvin, yksi kaveri oli lähettänyt Briteistä meille vauva-piñatankin ohjelmanumeroksi. Tämä oli jo toukokuussa, mutta näin jälkikäteen ajatellen mun kuntoni vuoksi oli hyvä että oli jo ajoissa.
 
Minulla alkaa olemaan jo parempi mieli kutsujen suhteen, ehkäpä se on juuri niin että tulee hauskaa pienelläkin porukalla. Pitäisi vaan miettiä mitä leipoisi suolasta ja makeaa. Suolainen on vähän vaikeampi tehtävä, kun kaikilla tuntuu olevan joku jota ei voi tai halua syödä. Olisi pitänyt laittaa kutsuun että nyyttärit :P Popcorni ainakin käy kaikille.

Mikä olisi hyvää suolaista?
 
pasteija ja piirakka on sellasii mitä voi tehä sekä kasvis että liha versiona. Ja lastenpippalois ollu suosikkina ainakin nakit joihin kiedottu lehtitaikinaa.
 
Ruokaisaa salaattia ja patonkia levitteellä. Suht helppo ja nopea tehdä! Salaatin voi vaikka tehdä niin että on erikseen esim kanaa, kalaa yms ja jokainen saa itse valita mitä ottaa.
 
Mulle olisi ollut kuulemma kutsut ke 6.7, mutta 4.7 illalla piti sinne Oyssiin lähteä ja ke oli sektio, niin jäi yllätysjuhlat pitämättä. :D
 
Mulle olisi ollut kuulemma kutsut ke 6.7, mutta 4.7 illalla piti sinne Oyssiin lähteä ja ke oli sektio, niin jäi yllätysjuhlat pitämättä. :D
Meillä kävi yhden kaverin kanssa, et hän ehtikin synnyttää ennen kutsuja. Mentiin sitten (hänen suostumuksella tietenkin) heidän kotiuduttua ja pidettiin kutsut silloin. Vietiin ruoat mukana, jotta ei tarvitsisi kestitä meitä ja tehtiin kaikki muutenkin, hän vain keskittyi juhlimiseen ja tissittelyyn. Ja lahjatkin oli kaikilla jo valmiina ja nähtiin samalla vauvakin :)
 
Takaisin
Top