Anjuska86
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Viime viikolla oli vauvakutsut ja niitä varten leivoin neljä tuntia vaivalla herkullisimman kakun jota olen ikinä syönyt! Ja ennen kuin kerkesin viimeistelemään sen mustalla sokerimassalla, KOIRA SÖI SEN! Anoppi jäi kotiin ja mä hain lapsen koulusta ja toi vitun koira söi mun kakun! Itkin tunnin... (Välissä oli puolukka-tuorejuustokerroksia ja kinuski-vaniljarahkakerroksia)
Itse kutsut meni ihanasti! Mä siis järjestin ne itse. Me herkuteltiin ja kahviteltiin. Tissit oli oikein herkulliset ja onneks oli paljon muutakin tarjottavaa.
Vauvakuvista järjestin vieraille tunnistuskilpailun, jonka äitini ja kummitätini voitti täysin pistein. Lisäksi olin ostanut yksivärisen bodyn, jota jokainen vieras koristeli valkoisella kangastussilla.
Fiilis oli ihana ja tuntui että vieraatkin viihtyi. Sain muutaman mieleisen lahjan ja loput vieraat toi tullessaan leipomuksia yms. tarjottavaa. Ei onneks tullu sellanen amerikkalaisten babyshowerien tunne! Vaikka toki vaippakakun oli yksi kaverini väkertänyt. Päällä oli jopa nenäliinoista taiteltuja kukkia, joissa oli topsi-heteet... Ja vaipat oli onneksi sellaista kokoa, mitä ei vielä kaapieissa ole.