Vauvakirjat

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Millaisen vauvakirjan aiotte ostaa? Tai onko haaveissa kirja odotusajalle? Vauvakirjakeskustelua tänne.:)
 
Vähän mietin et pitäiskö ostaa semmonen masutyypin kirja. On varmaan kiva muistella raskausaikaa sit jos/kun muksu on 5v :smiling-eyes:
 
Tämmönen kiinnostais itseäkin mutta koska
Olen taikauskoinen ja pelkään en varmaan uskalla hankkia mitään vielä viikkoihin!!
 
Mä tilasin Nuppu Printiltä pienen kauniin kalenterin sillä ajatuksella, että täytän sinne kaikkia raskausjuttuja. :red-heart:
 

Liitteet

  • 20220113_145323.jpg
    20220113_145323.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 8
Kirja olis kans hankintalistalla. Saisi nyt jo sinne kirjotella fiiliksiä ja laittaa kivoja kuvia. Luottavaisin mielin kuitenkin haluan olla liikenteessä jo.
 
Mä tilasin Nuppu Printiltä pienen kauniin kalenterin sillä ajatuksella, että täytän sinne kaikkia raskausjuttuja. :red-heart:

Millainen tää on sisältä? Onpa kaunis :smiling face with heart-eyes:

Meillä oli esikoisen kanssa raskausaikana käytössä sellainen Vauva mielessä -raskausajan päiväkirja, jonka sai tulostettua netistä ilmaiseksi. Haaveena ollut laittaa se johonkin kauniisiin kansiin, mutta on vielä tekemättä. Sama täytynee tulostaa tällekin, että saa kumpikin omansa.

Meillä on vauvakirjana ”Pieni ja täydellinen”, miellytti omaa silmää ja siinä olis isona plussana se, että joka synttäri 7v asti täytettävää (+ jo raskausaikana). ”Suloinen tarina sinusta” olis kanssa miellyttänyt omaa silmää, mutta sitä täytettiin vaan muistaakseni 1v asti, niin siksi valikoitui tuo toinen. Voi olla, että hankitaan toiselle tuo sama vauvakirja, jollei ole tullut muita vastaavia, joita täytetään pidempään kuin 1v asti.
 
Mulla on olemassa raskauspäiväkirja nuorimmaisen ajoilta, mihin olen nyt aloittanut kirjoittamaan myös tästä raskaudesta. Harmi kun en esikoisen odotuksen aikana tajunnut pitää raskauspäiväkirjaa.
 
Kiitos vinkeistä! Tuollainen jo raskausaikana täytettävä kiinnostaisi. Pieni ja täydellinen -kirjaa katselin aiemmin, joten kiva lukea siitä positiivinen kokemus :smiling-eyes:
 
Kävin 2021 kirjansidontaan opastavan kurssin ja ajattelinkin että tekisin itse vauva kirjan. Näin unta, että löysin kirjakaupasta huumorikirjan, miksen menisi sille linjalle? Sepä vasta olisi erikoisuus!
 
Mulla ei ole ollut odotusajan kirjaa, mutta oon kirjannut puhelimella raskaussovelluksen päiväkirjaan esikoisesta ja nyt tästä raskaudesta jotain pieniä juttuja. Niitä on kyllä ollut kiva nyt verrata! :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Mä teen myös itse, parhaillani täytellyt ensimmäisiä muistoja ja lisäillyt valokuvia pienestä.
 
Takaisin
Top