Vauvakirjat

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Millaisen vauvakirjan aiotte ostaa? Tai onko haaveissa kirja odotusajalle? Vauvakirjakeskustelua tänne.:)
 
Ehdottomasti haluan kirjata tuntemuksia ylös jo odotusaikana! Raskautta on yritetty niin pitkään, että haluan dokumentoida odotuksenkin kunnolla.
Katselin hieman Muumit Vauvakirjaa, siinä on ilmeisesti kohtia jo odotusajalle. Pitää varmaan käydä vielä tänään kirjakaupassa katselemassa. :)
 
Mulla on jo pitkään ollut kaapissa odottamassa odotusajalle kirjat Ennen kuin synnyit sekä Masutyypin ensimmäinen kirja... En tiedä missä kohtaa uskaltaa alkaa täyttämään... Ja halun ehdottomasta myös sitten vauva ajalle oman kirjan
 
Mulla on jo pitkään ollut kaapissa odottamassa odotusajalle kirjat Ennen kuin synnyit sekä Masutyypin ensimmäinen kirja... En tiedä missä kohtaa uskaltaa alkaa täyttämään... Ja halun ehdottomasta myös sitten vauva ajalle oman kirjan

Just tätä mäkin mietin, että missä vaiheessa sitä uskaltaa alkaa täyttämään? Olis kyllä ihana idea!
 
Myönnän, että hankin kirjan. Nyt tosiaan odottelen vielä varhaisraskauden ultraa, joka on 15.12. niin sitten harkitsen kirjan aloittamista. Pientä päiväkirjaa aloitin kyllä muuten.
Hankin kirjan "Äiti ja isä, kertokaa minusta" -kirjan. Onko tuttu? Vissiin aika uusi? Kirjamessuilla näin niitä, joita voi antaa omalle isälle tai äidille täytettäväksi. Nyt samaa sarjaa löysin tämän kirjan, jossa vanhemmat kertovat lapsesta. Ainoa harmi, että ei ole kirjan sidonnassa huomioitu sitä että jos kuvia lisää sivuille, se ei anna kovasti periksi ne sidonnat. Tulee ehkä 18 vuoden jälkeen aika "avonainen kirja".

Äiti & isä : kertokaa minusta (Elma van Vliet) | Kirjavinkit
 
Ehdottomasti haluan kirjata tuntemuksia ylös jo odotusaikana! Raskautta on yritetty niin pitkään, että haluan dokumentoida odotuksenkin kunnolla.
Katselin hieman Muumit Vauvakirjaa, siinä on ilmeisesti kohtia jo odotusajalle. Pitää varmaan käydä vielä tänään kirjakaupassa katselemassa. :)


MIhin kirjaan päädyit? :Heartred Itselle kanssa tärkeää saada jotain pysyvää muistoa kaikesta tästä kun pitkään lasta yritettiin.
itse hankin tämän Äiti & isä : kertokaa minusta (Elma van Vliet) | Kirjavinkit
 
Myönnän, että hankin kirjan. Nyt tosiaan odottelen vielä varhaisraskauden ultraa, joka on 15.12. niin sitten harkitsen kirjan aloittamista. Pientä päiväkirjaa aloitin kyllä muuten.
Hankin kirjan "Äiti ja isä, kertokaa minusta" -kirjan. Onko tuttu? Vissiin aika uusi? Kirjamessuilla näin niitä, joita voi antaa omalle isälle tai äidille täytettäväksi. Nyt samaa sarjaa löysin tämän kirjan, jossa vanhemmat kertovat lapsesta. Ainoa harmi, että ei ole kirjan sidonnassa huomioitu sitä että jos kuvia lisää sivuille, se ei anna kovasti periksi ne sidonnat. Tulee ehkä 18 vuoden jälkeen aika "avonainen kirja".

Äiti & isä : kertokaa minusta (Elma van Vliet) | Kirjavinkit


Meillä on tämä kirja esikoisesta, on ollut ihan kiva. :smiling-eyes:
 
MIhin kirjaan päädyit? :Heartred Itselle kanssa tärkeää saada jotain pysyvää muistoa kaikesta tästä kun pitkään lasta yritettiin.
itse hankin tämän Äiti & isä : kertokaa minusta (Elma van Vliet) | Kirjavinkit

Ostettiin tämä Muumit-kirja https://www.suomalainen.com/products/ensimmaiset-onnelliset-hetkeni
Näin tuonkin kirjakaupan verkkokaupassa, mutta sitä ei ollut paikan päällä enkä halua tilata jos en pysty selailemaan sisältöä etukäteen. Ja itseni tuntien ei kyllä muistaisi täyttää noin laajaa kirjaa joka vuosi eli jäisi todella vajaaksi pitkällä tähtäimellä. :D Tässäkin on täyteltävää odotusajasta koulun alkuun, toivottavasti sen verran muistaisi täytellä!
 
Miule oli lapsena jonkun matkaa täytetty vauvakirjaa. Sitä on ollut sen verran mukava isompana lukea, että ajattelin myös omalleni sellaista täyttää, mikäli sinne asti päästään. En ole vielä tutustunut millaisia kirjoja olisi tarjolla.. ehkä sieltä loppupuolelta raskautta voisi jotain ajatuksia kirjoitella kirjaan. Tai sitten kirjoittaa kirjeen vauvalle. Sellaisen missä muistelee odotusaikaa alusta asti
 
Tää on ihana ajatus mut meillä jäi jo esikoisten kirjat ihan puolitiehen :No Evil Monkey:
 
Molemmille oon tehnyt ite leikekirja, mutta aika hienosti ne on jäänyt kesken :D Tiedot on ylhäällä mutta en vaan saa aikaseksi. Ehkä tämän vuoden tavoite olisi ne päivittää. No tämä raukka saa tyytyä ihan kaupasta ostettuun, mutta jotenkin mikään ei miellytä. Ehkä siksi olen itse tehnytkin
 
Esikoisesta oli oot niin ihana- kansio :Heartred nyt en oo vielä miettinyt.
 
Esikoisen kirjaT on hyvin täytetty, 2. vähän jo vähemmän. Saa nähdä unohtuuko tällä kertaa kokonaan! Paitsi, jos tulee pikkuinen prinsessa, sitten ehkä vähän innokkaammin taas! Oma puoliso, veli yms eivät ainakaan omista kirjoistaan juuri välitä... Toki ovat pojat voivat olla erilaisia :smiling-eyes:
 
Takaisin
Top