Vauvakirjat

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Millaisen vauvakirjan aiotte ostaa? Tai onko haaveissa kirja odotusajalle? Vauvakirjakeskustelua tänne.:)
 
Oispa ihana alkaa tekemään vauvakirjaa, mutta haaveeksi saattaa jäädä, kun ei vaan muista tai ehdi :hilarious:
 
Esikoiselle täytin ja täytän edelleen, harvemmin vain, Suloinen tarina Sinusta-vauvakirjaa. Se on kyllä aivan ihana ja luulen, että sen hankin myös tälle kesäkuiselle :)
 
On ollut mukava lukea itsestä kirjoitettua kirjaa, niin haluan kirjoittaa myös omasta lapsestani hänelle muistoksi vauvakirjan. Uskon, että sopivan sellaisen löytää sitten ensi vuoden puolella, kun raskaus konkretisoitunut enemmän
 
Esikoisen kirjakin on edelleen täyttämättä Cat With Tears Of Joy että voi olla, että ei tule hankittua. Mieluummin sitten teen valokuvakirjaa tms
 
Esikoiselle on vähän täytetty Mauri Kunnaksen kirjaa mutta tuntuu että siinäkin on paljon semmosia kohtia mihin ei oo mitään sisältöä itsellä ja taas sitte puuttuu kohtia mihin vois kirjoittaa vaikka hassuja sattumuksia. Ei oo vielä tullut vastaa täydellistä vauvakirjaa.
 
Olen alustavasti netin kautta katsellut tuota Suloinen tarina Sinusta -kirjaa sekä Oot niin ihana -kirjaa, mutta en vielä oikein tiedä kumpi se niistä olisi... Onko jollain näistä kahdesta ajatuksia tai kokemuksia?
 
En nyt just muista mikä kirja esikoisella on, mut haluun tällekin saman. Se on aivan ihana. Joku valkokantinen aika paksu kirja se on.
 
Meillä on esikoisella oot niin ihana -vauvakirja.
Tästä oon tykännyt, vaatii tosin ehkä vähän enemmän vaivaa kun ei oikeastaan ole mitään valmiita kysymyksiä tai lauseita täytettäväksi mutta samalla tietty antaa vapauksia lisätä sellaisia juttuja kuin itse haluaa.

Mulle ainakin tuo oot niin ihana on vaan ollut aika aikaavievää puuhaa (vaikka tänään tietty saa ihan itse päättää että kuinka paljon siihen "panostaa") joten nyt päädyin kakkoselle suloinen tarina sinusta kirjaan jonka jo tilasinkin, tämä oli minusta myös kyllä tosi kiva ja saatan esikoiselle tilata saman ja täyttää niin lapset saavat sitten aikuisina samanlaiset ja minä pidän sen oot niin ihana kirjan Beaming Face With Smiling Eyes
 
Esikoiselle ostin jokun. Se oli vähän kelju kun oli vain 1 vuosi. Pitäisi olla pidempi kirja. En tiedä pitäisikö olla ihan tyhjä kirja vain. Vaiko samanlainen tasapuolisuuden takia...
 
Meillä on ollut kulta-aika lapsuuden molemmilla ja varmaan nyttenkin tulee sellainen hankittua mikäli niitä vielä tehdään. Oon kyllä ollut tosi huono niitä täyttämään, mutta jospa nyt saisi taas aikaisiksi kun raskaus usein rauhoittaa muuta elämää kun ei vaan jaksa niin paljoa kun normaalisti.
 
Takaisin
Top