Vauvakirjat

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Millaisen vauvakirjan aiotte ostaa? Tai onko haaveissa kirja odotusajalle? Vauvakirjakeskustelua tänne.:)
 
Onko muilla kirjasuunnitelmia? Itse en ole ehtinyt yhtään tutustua vaihtoehtoihin enkä kyllä tiedä missä vaiheessa kirjan uskaltaisi ostaa. Nt-ultran jälkeen ehkä? Joku kirja olisi kyllä ihana olla.
 
Mä oon vähän kirjoitellut ajatuksia/oloja päiväkirjaan siitä lähtien kun plussasin. Mun esikoisella on vauvakirjana suloinen tarina sinusta. Siinä oli kivasti raskausajaltakin jo juttuja. Se on kyllä tosi kaunis ja monipuolinen kirja. Jos tässä raskaudessa kaikki menee hyvin niin nt ultran jälkeen ostan joko tuon saman tai sitten ’pieni ja täydellinen’.
 
Mulla on ollu ajatuksena kirjottaa päiväkirjaa tältä ajalta, mutta en oo vielä saanut aikaiseksi hankittua mitään kivaa vihkoa mihin raapustella. Nyt on jo viikkoja 7+3 ja pelottaa että tätä menoa unohtuu ne alun tuntemukset jos ei kohta ala kirjottamaan ylös :sad001
 
Mä kävin hakemassa apteekista sen Vauvan odotus -oppaan ja oon kirjaillut sinne tuntemuksia per viikko. Mennään varmaan sillä ja ostetaan sitten joku kirja, kun vauva syntyy
 
Tietääkö kukaan onko "Kulta-aika lapsuuden"-kirjoja vielä olemassa? Meillä molemmilla lapsuudessa sellaiset. Täytyy ihan tutustua nykypäivän tarjontaan, jos ei ole mahdollista päätyä samaan.
Fb:ssä mainostettiin alusta asti "Masutyyppi" - kirjaa raskausajalle. Ajattelin että ei ehkä olisi niin mielenkiintoista tai tarpeellista. Varmasti muistan kertoa kuinka onnellinen olen ollut ja kuinka helppo raskaus. Siinä päällimmäiset tunnelmat, en tiedä minkälaisia yksityiskohtia sellaiseen keräisi?
 
Huomasin itse että noita "Kulta-aika lapsuuden"-kirjoja on vielä, mutta jotenkin se muumi-vauvakirja vaikuttaisi aika ihanalta. :red-heart:Ehkä parempikin ettei nostalgisoi jotain oman lapsuuden aikaista, vaan antaa tilaa jollekin uudelle. :Smiling Face With Open Mouth

Joululahjaksi sain kauniin päiväkirjan, johon voi sitten tarkemmin alkaa kertoilla juttuja kun lapsi syntyy ja kasvaa.
 
Muokattu viimeksi:
Me saatiin muumi-vauvakirja joululahjaksi. Kiva, että siinä on oma osio myös odotusajalle. Vaikuttaa muutenkin tosi hyvältä. :smiling-eyes:
 
Sitä muumikirjaa mäkin oon ihastellut, mutta en vielä ostanut
 
Takaisin
Top