Vauvakirjat

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Millaisen vauvakirjan aiotte ostaa? Tai onko haaveissa kirja odotusajalle? Vauvakirjakeskustelua tänne.:)
 
Olen kyllä miettinyt, muistan lapsuudestani miten hauskaa oli äidin kanssa lukea omaa vauvakirjaani 90-luvulta. Jotenkin haluaisin ehkä sellaisen kirjan, johon voisi jo kirjata odotusajan tunnelmia.
 
Mä itse asiassa ostin sellaisen kirjan just odotusaikaa varten. Se on kyllä ollut kiva, onhan tää sellainen vuoristorata niin mukavaa et jää mietteitä näiltä ainutlaatuisilta ajoilta muistiin :)
 
Minkä nimisiä vauva kirjoja teillä on? Haluaisin hankkia sen, mutta en oikein tiedä mikä olisi hyvä. Pitäisi varmaan poiketa kirjakauppaan selailemaan ja katsomaan millaisia nykyään on.
 
Mua myös kiinnostaa suositukset hyvistä kirjoista :happy:
 
Meillä esikoisella Muumi vauvakirja. Siinä on muistaakseni 6v ikään asti täyteltäviä juttuja, oon tykännyt kyllä :happy119 Lisäksi siihen on helppo löytää kaikkia tarroja yms lisäjuttuja tarvittaessa!
 
Meillä on esikoiselle Tatun ja Patun vauvakirja sekä Oot niin ihana -kirja (enemmän valokuvia varten). :)
 
Muokattu viimeksi:
Mä ostin sellaisen ku Le petit Baby book. Mielytti omaa silmää sisältö :happy: siinä ei ole raskausajalta montaa sivua.
 
Mä ostin vauvakirjan "Suloinen tarina sinusta". Näin sellaisen yhdellä sukulaisella ja ihastuin - neutraali ulkoasu ja paljon täytettävää jo raskausaikana. Tykkäsin myös siitä, että kirjassa on jätetty tilaa vapaalle kirjoitukselle esimerkiksi otsikoilla "haluan kertoa sinulle", johon ajattelin kirjoittaa miten minä ja mies aikoinaan tapasimme, tai "muita muistoja odotusajaltasi" johon ajattelin kirjoittaa tämän kesän kesälomareissusta, jolla pikkuinen jo hyvinkin oli mukana.
 
Minä kävin prismassa katsomassa ja ostin sellaisen kuin Vauvan oma kirja, muistoja ajalta kun olin pieni. Tässä on täytettävää ensimmäiseksi vuodeksi. On sellainen ns helppo ja aika halpakin. Ei tarvi kauheasti itse keksiä ja on sellainen yleispätevä jonka uskon jaksavani täyttää. :wacky:

Toinen vaihtoehto minulla oli Äiti ja Isä kertokaa minusta, kerro minulle sarjasta. Siitä pidin todella paljon, mutta täytettävää oli myös todella paljon. Odotusajalle oli myös nopealla selailulla aika paljon sisältöä. Ja sen täyttäminen jatkui 18-vuotiaaksi asti. Sen jätin vielä kauppaan, koska en ole ihan varma kuinka hyvin jaksan sitä täyttää. Vähän haluttaisi kyllä kokeilla. Eli aika todennäköistä että sen vielä sieltä haen ja täytän näitä kirjoja rinnakkain. (Tai ainakin yritän :grin)
 
Takaisin
Top