Vauvakirjat (myös odotusajan)

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletteko ajatelleet hankkia vauvakirjan tai onko jo hankittu? Osassa vauvakirjoistahan on jo raskausajalle täytettävää. Millainen vauvakirja teidän pienelle tulee?
 
Vauvakirja hommataan ehdottomasti, mutta vasta myöhemmin, lähempänä syntymää. Ehkä samanlainen kun esikoisella, se on ollu tosi kiva kirja [emoji4]
 
Vauvakirja hommataan ehdottomasti, mutta vasta myöhemmin, lähempänä syntymää. Ehkä samanlainen kun esikoisella, se on ollu tosi kiva kirja [emoji4]
Millainen kirja esikoisella oli?
 
Esikoisella oli raskauden aikana täytettävä kirja, jota täyttelin välillä ahkerasti, välillä vähemmän ahkerasti. Vähän ennen syntymää hankin "arvaa millainen olin kun olin pieni" -kirjan ja kastelahjana tuli vielä Mauri Kunnaksen vauvakirja. Kumpikin on ollut ihan ok, mutta jotkut kohdat olleet hassuja ja osa jäänyt täyttämättä. Ehkä tuosta itse ostamastani pidän enemmän. Vauvalle oon kaavaillut Muumivauvakirjaa ja ehkä myös odotuksenaikaista kirjaa... :)
 
Millainen kirja esikoisella oli?

Outi Virtasen Pienen oma kirja [emoji4] siinä on mukavasti tilaa myös vapaalle tekstille ja ennenkaikkea pienille valokuville joita oon tulostanut paljon [emoji7]
 
Vauvakirja on tarkoitus hankkia, mutta vielä en ole uskaltanut ostaa :)
 
Muumi vauvakirja odottaa kaapissa. Yritän olla ahkera täyttäjä. Niitä on kiva lukea jälkikäteen.
 
Olen ajatellut ostaa `sulonen tarina sinusta` kirjan sitten kun kriittisimmät viikot on ohi, se on niin kaunis. ja ehkä myös kulta aika lapsuuden kun minullakin on semmoinen.
 
Mie kirjoitan raskausjan päiväkirjaa ja vauvakirja on jo hankittuna vintissä. Haluttiin kaikille lapsille samanlaiset ja meidän haluamaa kirjaa ei enää helpolla saanut kolme vuotta sittenkään ja kun keksin mistä niitä sai ostin kaksi varastoon jo valmiiksi. Edellisistä ollaan täytetty ahkerasti niin varmasti myös tästäkin.
 
Olen ajatellut ostaa `sulonen tarina sinusta` kirjan sitten kun kriittisimmät viikot on ohi, se on niin kaunis. ja ehkä myös kulta aika lapsuuden kun minullakin on semmoinen.

Olen kanssa selaillut eri vaihtoehtoja ja juuri tuo "Suloinen tarina sinusta" on viehättänyt ulkoasullisesti kaikkein eniten. Kaunis kuin mikä ja sopii niin tytölle kuin pojallekin. Eli se on täällä myös ostoslistalla, kunhan kriittiset viikot ohi. Menisi nyt vaan aika äkkiä :angelic:
 
Olen kanssa selaillut eri vaihtoehtoja ja juuri tuo "Suloinen tarina sinusta" on viehättänyt ulkoasullisesti kaikkein eniten. Kaunis kuin mikä ja sopii niin tytölle kuin pojallekin. Eli se on täällä myös ostoslistalla, kunhan kriittiset viikot ohi. Menisi nyt vaan aika äkkiä :angelic:

Tuo näyttää ihanalta kirjalta! Tiedättekö, onko tuossa paljon myös odotusajalle täytettävää? :)
 
Tuo näyttää ihanalta kirjalta! Tiedättekö, onko tuossa paljon myös odotusajalle täytettävää? :)

En löytänyt mistään tarkempia tietoja, että paljonko sivuja on millekin osiolle. Mutta oli mainittu, että on kuitenkin täytettävää jo odotusajasta alkaen :happy:
 
Takaisin
Top