Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä tein ifolorin valokuvakirjan ekasta vuodesta, toki ei oo digi muotoinen, jos sitä haet, mutta diginä voi tehdä. Sovelluksella kun tekee, voi tallentaa ja jatkaa projektia, näin voi hyvin kirjaa tehdä koko vuoden. Mahtuu paljon kuvia, tekstiä ja voit laittaa mieleisiä asioita.Kiinnostaisi myös digivaihtoehto vauvakirjalle. Oliskohan jotain olemassa millä saisi kivasti koottua tärkeimmät asiat ja liitettyä kuvia mukaan niin että kokonaisuus olisi selkeä ja kiva.![]()
Hyvä idea, että pitää sitä luonnoksena koko vuodenMä tein ifolorin valokuvakirjan ekasta vuodesta, toki ei oo digi muotoinen, jos sitä haet, mutta diginä voi tehdä. Sovelluksella kun tekee, voi tallentaa ja jatkaa projektia, näin voi hyvin kirjaa tehdä koko vuoden. Mahtuu paljon kuvia, tekstiä ja voit laittaa mieleisiä asioita.![]()
Ei kovinkaan paljon sellaista mitä ei syntymän jälkeen sinne ennättäisi täydentämään. Hyvin ennätät sen vaikka talvella hankkimaan. Vinkkinä täältä palstalla löydät omista viesteistä kaiken sen mitä niissä mahd. kysytään.Onko vauvakirjoissa tyypillisesti jo raskausajalta jotain täytettävää? Lähinnä mietin, että milloin kirjan hankkiminen olisi ajankohtaista.
Hyvä vinkki toi nöiden omien viestien hyödyntäminen. Kun just sitä pelkään että unohdan suunnilleen kaiken, kun viikot vierii eteenpäin. Täytyy joo käydä hypistelemässä, tää kun on ihan vierasta maaperää vielä!Ei kovinkaan paljon sellaista mitä ei syntymän jälkeen sinne ennättäisi täydentämään. Hyvin ennätät sen vaikka talvella hankkimaan. Vinkkinä täältä palstalla löydät omista viesteistä kaiken sen mitä niissä mahd. kysytään.
Niitä kirjoja kannattaa hypistellä ja pohtia mikä on sun juttu. Mä päädyin muumikantiseen versioon.
Raskausaikana ainakaan mulla ei jääny juuri mikään muistiin... vaikkei se mitään fyysisesti raskasta aikaa ollutkaan. Sujukoon sinunkin odotusaikasi mahd. helposti ilman mitään ylimääräistä!Hyvä vinkki toi nöiden omien viestien hyödyntäminen. Kun just sitä pelkään että unohdan suunnilleen kaiken, kun viikot vierii eteenpäin. Täytyy joo käydä hypistelemässä, tää kun on ihan vierasta maaperää vielä!