Vauvakirja

Ruuth

Vauhtiin päässyt keskustelija
Haluaisin kovasti kuulla ja vertailla täytettäviä vauvakirjoja. Hankinta tulee olemaan itselleni todella tärkeä ja varmasti hankala, joten vinkkejä parhaista vauvakirjoista otetaan vastaan :wink Tällä hetkellä harkinnassa on Pienen suuri seikkailu, ainoa miinus on, että kirja taitaa päättyä jo 1. vuoteen.
 
Esikoiselle hankin poukaman puput -kirjan. Siinä täyttämisen sai aloittaa jo raskausaikana ja kirjan täyttöminen loppuu ensimmäisen vuoden jälkeen, kun lapsi täyttää yksi. Itse en olisi jaksanut täyttää kirjaa yhtään enempää, vaikka olen kohtalaisen innokas skräppääjä. Nyt jo katselin ennakkoon samaista kirjaa tulevalle kakkoselle ja jouduin valitettavasti toteamaan sen olevan joka paikasta loppu. Olisi ollut kiva tehdä lapsille identtiset kirjat :)
 
Mulle tuli just tänään pikkuvanilja.fi stä tilattu "suloinen tarina sinusta" vauvakirjan ja oli kyllä aivan ihana, paljon tilaa kuvillekki ja ajatuksille. Ihana kuosi ja fontti ja 2v asti, jopa sen jälkeenki voi jottain rustailla tai laitella kuvia. :happy::happy:
 
Mie toivon, ettei kukaan ehdi ostaa meille vauvakirjaa lahjaksi. Tai ainakin haluan itse olla valitsemassa mielestäni parhaan. :D Ainakin se Muumi-vauvakirja on aika kiva! Mulla itselläni oli aikoinaan se Kulta-aika lapsuuden, jota myydään vieläkin. Olisihan sekin nostalgiasyistä ihan kiva, mutta ehkä haluaisin silti mieluummin jonkun vähän erilaisen.
 
Meillä esikoisella juurikin tuo Muumi-kirja. Siinä on muistaakseni koulun alkamiseen asti täytettävää :D ja esikoinen nyt siis vasta 1v3kk, joten en ole kaikkea pässyt vielä täyttelemään, mutta tähän asti ollut kiva kyllä :happy:
 
Tuo Suloinen tarina sinusta oli jotenkin liian pitkä mun mielestä, siinä oli ihan hirveästi niitä täytettäviä kohtia [emoji16] mutta kaunishan se on! Oon harkinnut nyt Muumien kirjaa kanssa.
 
Mä tykästyin kans Muumiin, se oli tosi nätti kun nopsaan selasin läpi. :)
 
Meillä esikoisella juurikin tuo Muumi-kirja. Siinä on muistaakseni koulun alkamiseen asti täytettävää :D ja esikoinen nyt siis vasta 1v3kk, joten en ole kaikkea pässyt vielä täyttelemään, mutta tähän asti ollut kiva kyllä :happy:
Ai siinä on niin pitkästi! Oi, mahtavaa :) Ehkä pitää tosiaan hommata sellainen.

Entäs muuten Mauri Kunnaksen vauvakirja? Kellään kokemusta? Se vois olla mun kakkossuosikki.
 
Meillä on molemmilla Mauri Kunnaksen kirjat. Siinäkin taitaa olla kouluikään asti täytettävää. Minusta se on ollut oikein kiva. Nyt on tosin jäänyt hiukan vähäiseksi täytöt, mutta jospa sitä innostuisi taas vauvan myötä. Kolmannelle mielelläni saman kirjan hankin.
 
Löysin itselleni vauvakirjan! Halusin sellaisen joka alkaa odotuksesta ja päättyy aika nopsaan ettei kestäisi kouluun asti. Löytyi Kulta pieni- vauvan oma kirja.
023f4a2882f1c74e1fd1fe54fb8efadd
 
Meillä oli esikoisella toi Kulta pieni ja tykkäsin. Siinä oli kivoja taskuja jonne saa tunkea ultrakuvia, nimiäis- ja synttärikortteja ja muita muistoja, ilman tuota kuminauhaa ympärillä ei menis enää kiinni :D
Tälle toiselle ostan varmaan saman kun tykkäsin niin.

Edit. Meillä on myös mummolta saatu 5 vuoden päiväkirja jonne on orjallisesti kirjattu esikoisen päiviä nyt sen vajaa 3 vuotta siitä lähtien kun hän oli pari kk. Kun 5 vuotta on täynnä niin never again mutta sinne on saanut näitä päivittäisiä huomioita uusista sanoista, tekemisistä ja opeista. En silti suosittele etenkään vähänkään pakkomielteisille (yksikään päivä ei mun mielestä saa jäädä tyhjäksi).
 
Takaisin
Top