Vauvakirja

jupa-

Asioista perillä oleva
Ootteko hankkimassa ja milloin? Minkälaisen? Erityistoiveita kirjan suhteen?

Mä oon harkinnut hankkivani joko Prismasta löytämäni kivan paksun kierrekirjan jossa paljon ihania "lokeroita" ja muutenkin tosi monipuolinen ja unisex kirja... n. 32€

Toinen vaihtoehto on tilata Oot niin ihana-kirjan. Se kun on vaan tilattava tuote niin ei pääse niin hyvin tutustumaan mutta vaikuttaa tosi hyvältä! -n. 50€ toimituksella

Esikoiselle saatii ristiäislahjana Tatu ja Patu kirja ja suoraan sanoen en voi sietää sitä.. Hirveitä kuvia, ei tilaa kirjottaa ja muutenkin hirveen kököt jutut..

Tokalle aattelin joulun tienoilla hankkia kun tulee siinä uuden vuoden aattona 3kk täyteen :)
 
Katotaan tätä sit ru:n jälkeen, jos selviää sukupuoli... :)
 
Meilläkin esikoisella Mauri Kunnas. Tälle kans joku kiva, täytyy myöhemmin katsella :)
 
jupa-, se Tatu ja Patu kirja on ihan huippu! Muhun uppoaa niiden huumori ihan täysin :D ainakin tuossa kirjassa, muuten en ole ohjelmaan tutustunut.
 
Mulla oli kaks esikoisesta. Sain yhden jonku vaun paketin mukana ja toisen ristiäislahjana. Kakkoselle kans tietysti kirja
 
Esikoisesta on meilläkin kaksi kirjaa. Molemmat tulivat jostain, varmaan vausta ja toinen ehkä kirjakerhosta? Ihan kivoja, mutta mun tekisi mieli tehdä esikoisesta uusi kirja. Siinä saisi olla ne tiedot, jotka ovat niissä kahdessa kirjassa, väliin kivoja kuvia ja piirustuksia, hauskoja tapahtumia ja kaikkea mitä osuvaa esikoinen on tullut sanoneeksi. Jos sellaisen tekisi ihan itse. Mulle tulee mieleen vain Ifolor, jonka kautta se voisi onnistua. Lapsesta itsestäänkin on kivaa katsella vanhoja kuvia, niin se ei saisi olla liian arka kirjanen, jossa on irtoavaa ja hukkuvaa lippusta ja lappusta.
 
Takaisin
Top