Vauvailmoitus runoja

Loveuhoney

Oman äänensä löytänyt
Eli yritän löytää kivaa lyhyttä ruona/värssyä millä ilmoittaa vauvan syntymästä.. Olisko jollaki jotain kivaa runoa takataskussa??
emoticon
 
Valitettavasti mulla ei oo just nyt antaa mitään konkreettista, mut Hesarista oon useinki bongaillu oikein ihania :) Niitä tuskin kyllä verkkoliitteessä julkastaan. Mut jos jollekki kaverille tulee Hesari nii sieltä bongailemaa!
 
Nää on mun mielestä ihan söpöjä ja lyhyitä! emoticon Oon näitä itsekin miettiny valmiiks!

Peiton alla posken nukka, jalassa pieni punainen/sininen sukka. Näin meille onni tuotiin, kun ikioma tyttö/poika suotiin.

Hän kopassansa tuhisee ja puhisee, varpaat heiluu, hymyssä on pieni suu.

Elämä hentoinen syntyi toiveesta äidin ja isän, antaen näin meille suuren valoisan lisän.
Lahjoista arvokkain ____(pvm) syliin siirtyi, ___cm ___kg tytölle/pojalle piirtyi.

Tänään oli päivä arkinen, vaan pikku tyttö (poika) muutti sen, tuli päivästä suuri ja ihmeellinen, me varmasti kauan muistamme sen.

Nyytti pieni syliimme annettiin, se maidolta tuoksuu on lämmin niin. Se varmasti itsekin tietää sen, et valloittaa jokaisen sydämen. Hiustupsusta pieniin varpaisiin, se on ihana, ihana niin.

Syntyi tähden lennosta, horsman nukasta hennosta, taivaan sateenkaaresta, isän ja äidin haaveesta maailman suloisin poika/tyttö" (pvm, klo, pituus, paino)

Kymmenen pientä varvasta, pienen pientä ja somaa, Kymmenen pientä sormea, nyytin ikiomaa. Kaksi silmää, korvat nenä ja suu. Voi kuinka siihen rakastuu. Syntynyt uusi kukka,
Poika/tyttö pieni silkkitukka.

Hetkellä yön hämärän, alkoi matka uuden elämän. Syntyi poika/tyttö niin suloinen. Suppusuu ja nöpönenä, meidän rakas silmäterä.

RonjaM & "NaPPula" rv 34+1
 
Ei ole kooltansa suuri tuo pikkuinen, xxcm, xxxxg ja aikaan sai muutoksen suuren. Toi elämään mukanaan valoisan lisän. Teki toisesta äidin, toisesta isän.
t. (äidin nimi) ja (isän nimi) + tyttö/poika vauva
 
Takaisin
Top