Vauvahassutteluja

Lyydia

Asioista perillä oleva
Heinäkuunmammat 2015
Tammimammat 2018
Minkälaisia hassuja juttuja teillä liittyy vauvaan? Meille on tullut kesän hittibiisin takia tullut tavaksi sanoa vauvan töräytettyä isot kakat että "pelikaani lens turbiiniin", tai lyhyemmin että "tais tulla pelikaanit..." :joyful:
Toinen hassu juttu on, kun sammuttaa valot ja huoneesta tulee hämärä, niin vauvan silmät aukenee suuriksi ja katse vetää kieroon. Näyttää pöhköltä. :woot::grin
 
Näithän riittää; meiän makkarin kattolamppu on vauvan mielestä ihan hulvaton, ja sille nauretaan ja kiljutaan joka kerta kun se sattuu näkökenttään. Kakkaa vääntäessä tyttö näyttää ihan Raisa Reikänaamalta, ja nykyään tuntuu, että jos siltä kysyy jotain niin kaikkeen vastataan muhevalla pierulla :smiley-bounce022
 
Tutti jos meinaa tippua suusta ja roikkuu jo ihan kielen kärjessä, niin joskus tämä jotenki imasee sen ihan super vauhdilla takas :D lisäks leuasta kutittaminen on niin kamalan hauskaa, hymyilyttää suupielet korvissa asti! Sit tämä ynnää. Aina ku tulee itkua niin se "sanoo" ynnää ja miehen kanssa naureskellaan, että siitä tulee matemaatikko :D voi että onhan näitä!
 
Minkälaisia hassuja juttuja teillä liittyy vauvaan? Meille on tullut kesän hittibiisin takia tullut tavaksi sanoa vauvan töräytettyä isot kakat että "pelikaani lens turbiiniin", tai lyhyemmin että "tais tulla pelikaanit..." :joyful:
. :woot::grin
siis mikä hittibiisi tää on? Just naureskelin, et en kyl tänä kesänä oo perillä mistään. Vauvakirjassa kyseltiin syntymäajan hittibiisejä, syntymäpäivän uutisia, syntymäpäivän säätä yms.
 
Oliko se teflon brothersin pämppää. Ei yhtään meidän musiikkimakua vastaa, mutta jotenkin on jäänyt päälle. :-D Ai niin, ja isoinkin raivari tällä hiljenee, kun alkaa itse pitämään pärinää huulillaan. Jää tuijottamaan ihan ihmeissään. Varmaan aika huvittava näky kun vauva huutaa rintaraivareita, minä tungen tissiä suuhun ja sanon " prrrrrrrrrr....". Taisi olla raskausaikana pahat ilmavaivat kun tuo lohduttaa. :-D
 
Täällä kun itketään tissiä, vähän ennen kun saa ruokaa suuhun ja alkaa hamuilemaan silloin kuuluu "anna, "anna" "anna" ei voi kuin ihastella näitä pieniä onnenhetkiä :)
 
AI juu ja tuosta tuli mieleen, että se ILME kun kiukutellaan nälkää ensin isin sylissä ja sitten äiti tulee näköpiiriin! :hilarious:
 
Täällä ollaan naureskeltu hassulle äänelle jonka vauva päivittäin suustaan päästä. Vaikea sitä on kuvailla, mutta kuulostaa väjän siltä kuin olisi aivastamassa, mutta aivastusta ei sitten tulekaan vaan tulee raukea huokaus tms. :D
 
Meillä paras juttu on jalkapohjien päristely :p
Nyt ei tarvii ku ottaa neiti syliin (pylly miu mahan päällä ja pää nojaa reisiin) nii on jalka heti naaman eessä et päristele :grin

Sillo ollaa hymy korvissa & höhötellään... ja piereskellään :grin
 
Meillä on tytöllä välillä sellanen touko pouko -katse! Ne jotka on Studiojulmahuvia kattonu ni tietävät hahmon! :grin En tiedä pitäiskö huolestua!?

Sekin on varsin koomista, että iskän sylissä kelpaa tutti ja kun äiti tulee näköpiiriin niin tutti lentää kaaressa lattialle *plop*.

Joku jo mainitsikin täällä Raisa Reikänaaman. Meilläkin se on välillä kakkaamisilme ja välillä ihan vaan perustuumailuilme. :grin
 
Mietin että mitähän tuo vauva minulle yrittää viittoa kun sängyssä ainakin tissillä ollessa tai siis imemiseen lopetettuaan nyrkki alkaa heilua siinä meidän välissä oman nenän edessä ja välillä pyyhitään hihaan suuta :D
 
Meille on nyt tullut sellanen tapa, että kun poika näyttää nälkää ja alan nostaa tissille, tulee tosi sulosia hymyjä ja hekottelua niin ettei syömisestäkään meinaa aluksi tulla mitään kun ei tissi pysy hymyilevässä suussa :Heartred eilen poika myös näki itsensä eka kertaa peilissä (aiemmin ei ole ymmärtänyt näkemäänsä tai on katsonut vain äitiä) ja tälle peilivauvalle lähtikin sellasia ilmeitä ja juttua että oksat pois :)
 
Mietin että mitähän tuo vauva minulle yrittää viittoa kun sängyssä ainakin tissillä ollessa tai siis imemiseen lopetettuaan nyrkki alkaa heilua siinä meidän välissä oman nenän edessä ja välillä pyyhitään hihaan suuta :D
Meillä sama silloin, kun neiti nukahtaa ja tissi tippuu suusta, alkaa käsi heilumaan, että tänne takas se! Just vähän aikaa sitte nukku mun sylissä, ei edes ollu juuri syönyt mutta ilmeisesti uneksi syömisestä kun yhtäkkiä alkoi nyrkki paukuttaa rintaa :hilarious:
 
Meillä sama silloin, kun neiti nukahtaa ja tissi tippuu suusta, alkaa käsi heilumaan, että tänne takas se! Just vähän aikaa sitte nukku mun sylissä, ei edes ollu juuri syönyt mutta ilmeisesti uneksi syömisestä kun yhtäkkiä alkoi nyrkki paukuttaa rintaa :hilarious:
Juu nyt oon huomannut että se tarkottaa just haluavansa imeä jotain mutta tissi ei kelpaa joten tutti suuhun ja neiti nukahtaa jonkun ajan päästä tyytyväisenä
 
Nyt kun tämä huitominen on jo masteroitu taito, niin se vaikuttaa vallan häiritsevän vauvaa. Oon virittänyt rattaisiin Hollannin perheeni lähettämän Milla-pupu lelunauhan, niin sitä alkaa tytön käsi automaationa paukuttamaan. Ilme on vähän luokkaa "ei yhtään jaksais aina tätä samaa huitomista mut hitto ku toi roikkuu tossa edessä taas". :D

Samoin väsyitku on alkanut vähän naurattaa, kun se pahin purkaus on mennyt ja sylissä hyssytellään, niin noin 5 minuutin rauhallisuuden jälkeen taas muistuu neidille mieleen, että hitsi! Ja alahuuli rullaantuu ja päästetään pieni väää ääää ilmoille. Välillä ilme ei edes värähdä, vaan se sama väsynyt naama (silmät puoliauki) ja suusta vaan kuuluu väää väää pari kertaa :DD
 
Joo mua naurattaa kans jotkut itkut ihan huolella :D toinen huutoitkee ja toinen huutonauraa yhtäaikaa :rolleyes:

Vauvan äänen testailu on tuottanu mulle suurta iloa! tyttö saattaa kiljahdella olkkarissa ku iskä nukkuu yöuniaan yövuoron jälkeen ja minä kikattelen ja hyssyttelen että hei iskä tahtois nukkua:hilarious:
 
Haha se muodon vuoksi itkeskely, väsynyt väääääää on kyllä huippu :D kaikki äänet muutenki
 
Takaisin
Top