Vauva vasemmalla puolella

Kyfi1703440

Vasta-alkaja
Onko vauvalle haitaksi viettää aikaa enimmän aikaa vasemmalla puolella? Sillä mietin asiaa kun suositellaan nukkua vasemmalla kyljellään.

Vauvat aika usein viihtyy itsestäänkin luonnostaan enemmän jommalla kummalla puolella/tietyin päin. En oo ikinä kuullut, että se olisi ongelma. Ja jos yöt olisikin vasemmalla, niin onhan koko päivä aikaa liikkua ja olla vaikka oikealla.

Itsellä vauva ollut oikealla puolella koko ajan, niin kuin esikoinenkin oli.. :)

Mulla myös ollut oikealla puolella jo tosi monta viikkoa. Just äsken ihmeteltiin miehen kanssa että mikä kumma tää kova juttu on joka puskee ihan oikealla kyljessä. No, tultiin siihen tulokseen että päähän se on. :) Oli niin iso möhkäle ja pyöreä. Tuntui vähän ilkeeltä ja kun samalla vähän liikkui. Alkoi jo kylkiluihin painamaan. Kääntyispä hän jo kohta pää alaspäin! Vauva on siis suurimman osan ajasta oikealla puolella, välillä ihan poikittain ja sit loput ajasta perätilassa..

Mulla se isompi möykky kyljessä on peppu. Samalla toisesta kyljestä meinaa tulla jalkaterät läpi. Välillä tää on kyllä musta istuskelemassakin, mut ultrassa oli juuri pää alaspäin.

Meillä kans vauva ollut vasemmalla puolella jo parisen kuukautta. Jalat sitten oikein ihanasti potkineet oikean puolen kylkiluut tohjoksi, niin ettei edes huvita nukkua oikealla kyljellä :D

Mulla vauva on ainakin kk viihtynyt vasemmalla puolella ja raivotarjonnassa..
Oikean puolen kylkeen on hyvä potkia :D

Meillä vauva viihtyi todella pitkään vasemmalla puolella ja pää alaspäin. Jossakin vaiheessa vaihtoi oikealle puolelle, mutta pysyi edelleen pää alaspäin. Nyt kun enemmän touhuaa niin pikkuinen suunnistaa alas kohtuun. Ilmeisesti poikittain.

Vasen puoli on unohtunut lähes kokonaan ja pikkuinen viihtyy pääasiallisesti oikealla puolella.

Takaisin