Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onpas kaunis ja seesteinen huone!Me miehen kanssa jouduttiin luopumaan meidän isosta makkarista jotta meidän ”isot tytöt” pääsivät muutamaan tilavaan yhteishuoneeseen.
Muuten mahdutaan ihan hyvin mutta pinnasängyn sovittaminen tulee olemaan vähän palapeliä
Huh, tsemppiä urakkaan!Ehdottomasti hirvein urakka on edessä kun tästä pitäisi tehdä minun ja miehen vaatehuone Nyt minun kamat on vielä ylhäällä nykyisessä tyttöjen huoneessa.
On melkoinen savotta kokonaisuudessaan tuo teidän järjestelyoperaatio kaiken muun elämän ohessa! Onneksi lopputulos sitten palkitsee, kun kaikki on valmiina ja voi vähän huolettomammin suunnata ajatukset tulevaan vauvaan voin vaan kuvitella, kuinka väsynyt olet tällä hetkellä toivottavasti tulisi edes joku sauma, jolloin pystyisit hieman levähtämään! Mutta viimeistään tuon urakan valmistuttua voit ihan tyytyväisenä istahtaa alas ja todeta "hyvä minä, tämänkin selvitin!"Tyttöjen entinen koppero taas näyttää tällä hetkellä tälle tuosta siis tarkoitus tehdä hetkeksi meille toimisto/lepohuone. Ihan hirveässä siivossa tuokin mutta yksi kaappi tyhjänä joten alakerran kopperon tavaraa saa sinne.
Tuostahan pitää sitten luopua kun nyt syntyvä vauva tarvii isomman sängyn ja isoin tyttö saa tuon sitten teini-iän huoneeksi. Nyt tärkein että pinnis tuosta vapaana vauvalle. Se pitäisi jossain vaiheessa kantaa alakertaan, panna laita paikoilleen jne.
Esikoisen huoneesta ja vaatekaapista, lakanakaapista, vauvan tavaroista jne edes aloita kun on tämä päivätyö, kohta 4 lasta ja oon muutenkin ihan poikki. Pakko mennä asia kerrallaan ja koittaa priorisoida.