Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sama fiilis, ihan ku olis ekaa kertaa jotenki tässä tilanteessa vaikka ei oikeesti ookaanNo Hannan kans ollaan ainakin samassa veneessä! Mulla on 2 teiniä, yli 10v iköerot tulee, toiseen reilusti yli. Tuntuu kuin olis ensisynnyttäjä kun on niin pitkä aika noista vauva asioista. Hirveesti on kaikki muuttunut.
Mites teidän isommat suhtautuu uuteen vauvaan?Moi! Onko kellään muulla uusi vauva tulossa isolla ikäerolla edellisiin? Vähän vertaistukea kaipailen.
Eivät tiedä vielä.Mites teidän isommat suhtautuu uuteen vauvaan?
Hämmentävää muuten tajuta että kun oon niin paineillut tätä 4 lapsen komboa, niin virallisesti (jos kaikki menee hyvin ja vielä lasketun ajan mukaan ) meillä on virallisesti 4 ala-ikäistä huollettavaa vain alle 7 vuoden ajan, eli tällä kokemuksella ihan hetken . Sitten esikoinen olisikin jo täysi-ikäinen aikuinen.Joo meillä kans se ison huoneen jakaminen kahdeksi on ihan mahdotonta! Mutta onneksi nyt tuo kohta 9v haluaa kokeilla asumista siskon kanssa. Kuopus on muutenkin koko ajan kuokkimassa siskon huoneessa joten sikäli tilanne paranisi että saisi kuitenkin melkein 6 neliötä lisätilaa. Nyt en mielellään tuota alle 4v:tä edes laittaisi yksin nukkumaan. Ikäero on kuitenkin niin iso että luulen oman tilan tarpeen iskevän teini-iässä isommalle. Onneksi sitten kun hän on 13v yläastelainen esikoinen on jo 20v, eikä varmaan enää asu kotona (ei auta kuin opastaa hänet ulos jos ei muuten lähde niin pienimmät saa sitten kaikki omat huoneet ).