Mä en kyllä edes odottanut vauvaelon olevankaan mitään vaaleanpunaista hattaraa, enkä odota.
Tiedostin kyllä oikein hyvin että se on pahimmillaan valvomista 24/7.
Ehkä siksi alun koliikinkin jaksoi, kun tiesi että asiat vois olla pahemminkin. Ja ajatus siitä että vauva ei tahalleen tee mitään. 
Olen myös pyrkinyt ajattelemaan ja elämään positiivisesti. En halua olla elämäänsä kyllästynyt kotiäiti.
Tiedostin kyllä oikein hyvin että se on pahimmillaan valvomista 24/7.

Olen myös pyrkinyt ajattelemaan ja elämään positiivisesti. En halua olla elämäänsä kyllästynyt kotiäiti.

Joskus kahden aikaa sai sitten lopulta ähkäistyä ne kakat, mikä selvästi helpotti ja sen jälkeen on poika ollut normi iloinen itsensä. Mut aina kun tällaista tulee, niin sitten itselle tulee se "huono äiti"-fiilis, kun tietää ettei lapsi tee sitä tahallaan, mutta silti ei aina jaksa olla niin ihana ja lempeä vaan lopulta hermostuu... Ja se kans tuntuu niin pahalta kun näkee että omalla lapsella on huono olla, mutta ei pysty tekemään juuri mitään helpottaakseen hänen oloaan. Enpä kyllä itsekään odottanut että vauva-arki olisi aina ruusuilla tanssimista. Silloin kun vauva on hyvällä tuulella ja naureskelee niin kyllä silloin on itsekin helppo hymyillä, mutta sitten kun kaikki menee päin persettä niin eipä paljoo naurata... Mutta kyllä poika on kuitenkin itselle niin rakas ja ihana, että niin rankkaa kuin välillä onkin niin en luopuisi hänestä mistään hinnasta!