pikkumyy-88
Vauhtiin päässyt keskustelija
Ajattelin että olisi kiva jakaa fiiliksiä vauvojen syntymien jälkeen.. :) Mitä kaikkea on mielenpäällä ja miltä nyt tuntuu?
Itselläni on aivan super-onnellinen olo ja tuntuu että tästä saattaa jopa selvitä :D Väsymys on kyllä ihan hirveä, toivottavasti tästä toipuu nopeasti ja vähän virkistyis.
Puhelin piippailee jatkuvasti ja kysytään kuulumisia ja vointeja. Vieraita olisi jonoksi asti, täytyy vaan koittaa ottaa ihan iisisti niiden kanssa.
Koirat ottivat vauvelin yllättävän hyvin vastaan :) totutteluahan tässä on vielä paljon itse kenellekin, mutta lupaavalta vaikuttaa.
Mies ei ole vielä kerennyt hirveesti osallistua tähän vauvan hoitoon kun eilen vasta kotiuduttiin. Mutta eiköhän se tästä etene omalla painollaan.
Itselläni on aivan super-onnellinen olo ja tuntuu että tästä saattaa jopa selvitä :D Väsymys on kyllä ihan hirveä, toivottavasti tästä toipuu nopeasti ja vähän virkistyis.
Puhelin piippailee jatkuvasti ja kysytään kuulumisia ja vointeja. Vieraita olisi jonoksi asti, täytyy vaan koittaa ottaa ihan iisisti niiden kanssa.
Koirat ottivat vauvelin yllättävän hyvin vastaan :) totutteluahan tässä on vielä paljon itse kenellekin, mutta lupaavalta vaikuttaa.
Mies ei ole vielä kerennyt hirveesti osallistua tähän vauvan hoitoon kun eilen vasta kotiuduttiin. Mutta eiköhän se tästä etene omalla painollaan.
, jonka pitäisi auttaa myös tässä minun ongelmassa: Vetää erkaantuneita vatsalihaksia lähemmäs toisiaan. Mulla siis maha oli synnytyksen jälkeen edelleen iso ja eteenpäin roikkuva. kuin olisin yhä puolivälissä raskautta... rako vatsalihasten välissä on jotain 5-10cm..? Yksi lääkärikin sanoi, että:" oho, niinpä on. Aika jännä." kun muun asian yhteydessä näytin hänelle tuota mahaani. Mutta mitään vakavaa tämä ei siis kuulemma ole, vaikka voikin alkaa vaivata ajan kanssa esim. Selkäkivuilla tms. Fysioterapialla olis hoidettavissa, jos olis osaava fyssari käytettävissä. Tuolla liinalla olen saanut nyt viikossa pois noin 7cm mahan ympärysmitasta. Enpä olisi uskonut, että joskus eläissäni tulen "korsettiakin" käyttämään 
. "Tuulen viemää"... Mutta yllättävän hyvältä se korsetti tuntuu (alkujärkytyksen jälkeen). Saa ryhdin suoraksi, kun se ei muuten ilman noita vatsalihaksia oikein onnistu...