Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä kanssa eka yö vietetty kotona ja meni hiukka levottomissa merkeissä, muttei haittaa prinsessa on niin ihana ettei malttais erossa ollakkaan ja ihanaa katsella miestä touhuamassa ja höpöttämässä pienelle onnellisempi ei voisi olla! Pienellä vaunukävelyllä (n.10 min) käytiin tänään jo. Hieman haittaa tätä vauva-arjen onnea ihan järetön päänsärky! Ei pystyis olee jalkeilla mielellään ollenkaan, luultavammin johtuu spinaalipuudutuksesta?? Ajattelin jos ei huomiseen mennessä helpota niin on varmaan soitettava synnytysosastolle ja kyseltävä mitä tehdä. Onneksi on toi nyytti jonka takia tekee mitä vaan
Kuinka Taru olet sektiosta toipunut nyt kun on jo vähän aikaa kulunut? Ja oletko ihan hyvin pystynyt vauvaa hoitamaan ja kantamaan?
Oon kokenu että aika yksilöllistä, miten sectiosta toipuu. Jotkut pärjää Burana+Panadol yhdistelmällä section jälkeen ja joillakin on kaiken maailman oksikodonit apuna. Pysytelkää positiivisina!Kiva kuulla että sektionkin jälkeen pystyy elämään.. Mua on peloteltu että olisin monta viikkoo niin kipee etten pysty mitään tekee ja anoppi on jo änkeemässä meille hoitamaan vauvaa kun minä en sitten pysty sen sektion jälkeen ym..
Onneksi mies on 3vkoa kotona meidän kanssa niin pysyy ehkä anoppikin paremmin kotonansa
Kiva kuulla että sektionkin jälkeen pystyy elämään.. Mua on peloteltu että olisin monta viikkoo niin kipee etten pysty mitään tekee ja anoppi on jo änkeemässä meille hoitamaan vauvaa kun minä en sitten pysty sen sektion jälkeen ym..
Onneksi mies on 3vkoa kotona meidän kanssa niin pysyy ehkä anoppikin paremmin kotonansa