Lämpöä on ilmassa kodissamme, kun pieni perhe vauvan tulon myötä muodostui.
Kissat ovat vähän kateellisia vauvalle minun huomion viemisestä (tissillä kun on jatkuvasti), joten ne roikkuvat miehen kimpussa
En voisi liikaa kehua miestäni.
Hän on niin huomaavainen ja osallistuu kaikkeen, tehnyt ja tekee ensimmäisenä asioita vauvan kanssa, minä tulen perässä niissä. Eilen hän kävi vauvan kanssa kauppakeskuksen hoitohuoneessa vaipanvaihdossa, kun minä jäin kahvilan pöytään odottamaan ja syömään rauhassa. Itse en ole vielä vauvan kanssa hoitohuoneissa käynyt.
Hän tahtoo tehdä paljon, koska minulla menee aikaa imettämiseen, eikä hän halua myöskään jäädä ulkopuoliseksi vauvasta ja minusta.
Hän tukee minua imetyksessä ja kehottaa myös pumppaamaan maitoa, jotta saisin hetken omaa aikaa hänen ruokkiessaan vauvaa.
Voisin mennä naimisiin tuon miehen kanssa <3, taidan olla ihan hormonipöllyissä tässä..
Voiko vauva jo hymyillä "tahallaan" .. 3 viikkoa, 1 päivä on tänään ikää. Mielestäni tänään poika on ollut suupielet ylös paljon (suu auki samalla, vähän kuin naurunaamahymiö : D ) ja tuijotellut minua kiinteästi, ei ole silmät enää vaan harhailleet ympäriinsä. :)
Olen myös huomannut, että omat tunteet on alkaneet tasoittua, kaksi ekaa viikkoa olivat vähän kauheat, olin itkuinen ja ahdistunut ja pelkäsin, että tätäkö tämä nyt vaan on, että mitä tuli tehtyä..
Nyt on toinen ääni kellossa ja odotan vaan aina enemmän ja enemmän mi uusi päivä tuo taas tullessaan <3