ccix
Piirimestaruustason postaaja
Ilma on kun morsian.. enpä ois uskonut, mut tavallaan ois toi kevätlapsi ollut helpompi, siis ihan kelien suhteen, ja ulkoilu helpompaa. Nyt taas saa miettiä, et mitä laittaa päälle, kun asteet nollassa ja tuuli ja lumi/räntä piiskaa... kauhea masennus iskee, kun tietää et toi lumi häviää (ennusteiden mukaan) ja pelkkää mustaa siis tiedossa. Korjaus: toisaalta nää suomen kelit, oli se kesä tai talvi, on niin häröjä, et liekö koskaan helppoa vauvan kanssa :P
Meillä tuo poika ei nuku ulkona, vaikka parveke onkin. Ei se tykkää, kun ei vaunut liiku - siis on ihan tyytyväisen oloinen, mut ei nuku. Jonkin ajan päästä alkaa kuulua kätinää, et haluu pois eli alkaa ilmeisesti kyllästyttää. Tää perhepedissä nukkuminen on johtanut siihen, et kaipaa mun läheisyyttä ja nukahtaa helpoiten jos oon tässä vieressä. Saa nyt nähdä kuinka onnistuu tuo omaan pinnikseen opettelu, tässä pikku hiljaa ois aika siirtyä (:
Meillä tuo poika ei nuku ulkona, vaikka parveke onkin. Ei se tykkää, kun ei vaunut liiku - siis on ihan tyytyväisen oloinen, mut ei nuku. Jonkin ajan päästä alkaa kuulua kätinää, et haluu pois eli alkaa ilmeisesti kyllästyttää. Tää perhepedissä nukkuminen on johtanut siihen, et kaipaa mun läheisyyttä ja nukahtaa helpoiten jos oon tässä vieressä. Saa nyt nähdä kuinka onnistuu tuo omaan pinnikseen opettelu, tässä pikku hiljaa ois aika siirtyä (:
Mii sou häpi about that että nukkuu hyvin!
Jaksaa poika olla päiväsaikaan virkeempi. Niin ja ittekki tietenkin!
Nytten nukahti tuohon pinnikselle niin laitoin sen makuuasentoon.
En malta pidellä, kunhan katella vaan. 

Pidetään tää foorumi aktiivisena ens vuonnakin, mahtava paikka!!