En kyllä ole vielä hankkinut mitään tarvikkeita, vaikka tämä ensimmäinen onkin. Emme varmaan myöskään saa hirveästi keneltäkään lahjoituksena, kun kaveritkin ovat juuri luopuneet omistaan toisille kavereille. Että katsotaan sitten nyt, miten mennään ja paljonko hankintoja edes tehdään :) Kirppareissa käyn harvemmin, mutta ehkä sitä voisi nyt taas aloittaa.. tai sitten emme vain yksinkertaisesti hanki niin paljon kaikkea! :D vauvakin nukkuu todennäköisesti ensin meidän kanssa sängyssä tai sitten äitiyspakkauksen laatikossa :D .. mutta hoitopöydän olen ainakin ajatellut hankkivani. Tai jonkinlaisen pöydän, johon sais tavaraa vauvalle ja alustan. :)
Kantoliinakin on sellainen, mitä olen harkinnut ostavani, sillä nykyisessä kerrostaloasunnossamme ei ole hissiä ja vaunujen kanssa kulkeminen ei olisi ainakaan kovin helppoa. Olen kuullut myös siitä paljon hyvääkin, jopa niin, ettei vaunuja ole ollenkaan käytetty. Muunmuassa ystäväni teki niin, että kantoi pienokaista koko vauva-ajan kantoliinassa ja hyvin se näytti toimivan :)
Onko muilla kokemuksia kantoliinoista?