Vauva 3kk ja uusi raskaus

Mamimam

Puuhakas puhuja
Heinä-äidit 2020
Noniin. Eli mulla marraskuussa 18 ja nyt kesäkuussa 20 syntyneet lapset. Mulla alkoi ilmeisesti kuukautiset jo 6vk synnytyksestä. Sen jälkeen käytössä ollut kondomi ehkäisy mutta mies ei aina heti laita kondomia vaan harrastetaan seksiä ilman kumia vähän aikaa jonka jälkeen laitetaan kumi. Tiedän todella naurettavaa... en ymmärrä miksi on niin vaikea laittaa se kumi heti. Jokatapauksessa olen nyt 2pv myöhässä. Toki kierto varmasti sekaisin kun synnytyksestä vasta päälle 2kk. Suoraan sanottuna en uskalla edes testiä tehdä. Voiko olla mahdollista että olen raskaana? Saattaa olla kaukaa haettua kysyä täällä. Onko kellään käynyt näin? Jotain vertaistukea. Ahdistaa pelottaa vituttaa. Ensiviikolla kierukan laitto jota ennen pitää se testi tehdä aamulla. Pelottaa että siihen pärähtää pregnant.

EDIT: Vauva täysimetyksellä
 
Sanoisin että raskauden mahdollisuus on häviävän pieni mutta mahdollinen silti... meillä vauva numero 3 sai alkunsa ennekuin edes kuukautiset alkoivat uudelleen ja ikä eroa lapsien väliin alle vuos. Suosittelen kyllä vahvasti tekemään testin kun mieltä painaa! Saat ainakin mielenrauhan ja voit sit toimia sen testin pohjalta niinkuin haluatte... tsemppiä sinne:Heartred
 
Kierto on monilla sekaisin käynnistyttyään synnytyksen jälkeen. Raskaus on mahdollinen, mutta sekaisin oleva kierto mielestäni se todennäköisempi vaihtoehto. Kannattaa tehdä testi, vaikka tulos pelottaisi. Epävarmuus on usein kuitenkin pahinta. Tsemppiä!
 
On mahdollista. Työkaverin lapsilla on 10 kk ikäeroa, eli raskaus alkoi 4 viikon päästä synnytyksestä. Kuukautisia ei hänelläkään ehtinyt tulla.
 
Aina on raskaus mahdollinen, jos omistaa kohdun ja on ollut seksiä :) mutta hyvinhän sulla vielä kierto hakee säännöllisyyttä. Testaa vaan, sillähän siitä pääsee.
 
Takaisin
Top