vauva 1 vuotta

Vimpa

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Tänään meidän poitsu täytti vuoden. Kakku leivottiin ja mummot ja ukit kävi kahvilla. Vähän meinasi vierastaa sellaisia,joita ei ollut hetkeen nähnyt. Meillä ei vielä itse kävellä,mutta tukea vasten mennään. Yöt nukkuu ja kaikki ruokainen kaveri :) autoilla mielellään leikkii,heti pärinä alkaa kuulumaan kun saa auton käteen :) nopeasti se vuosi mennä hurahtaa. Vauva on muuttunut taaperoksi :)
 
Meidän poika täytti toissapäivänä 31.3. 1vuotta. Juhlat oli jo pääsiäisenä ja poju sai mm. potkumopon lahjaksi. Meilläkin tykätään autoleikistä sekä kaikesta mihin liittyy musiikki. Tanssi ja taputus alkaa heti kun musa kuuluu. Täällä on kävelty 1,5kk, nyt yritetään juosta. Meno on toki huteraa edelleen...
 
Meillä on onneksi vielä hetki tonne 1v juhliin, saan pitää siis neidin vauvana viä vajaan kk. Meillä neiti myös tykkää kauheesti autosta kun sai kummisedältä pikku auton. Lisäksi kaikki koneet mm traktorit, kaivurit, moottorisaha jne kiinnostaa ihan hirveesti ja aiheuttaa hihkumista ja hytkymistä.
 
Meillä synttärit oli ja meni jo viikko sitten. :) Kivat pirskeet! Eilen otti ekat askeleet ilman tukea ja sanoja tulee jo monta ^_^ Taapero tuo jo tuntuu olevan!
 
Tännekkin kerron eka että Limmpu vaihtoi nimimerkkiä :D
Meillä synttärit tulevana keskiviikkona. Eilen tein kunnon kevätsiivouksen. :) meillä tyttö kävellyt n.2kk :) Sanoja tulee paljon ja on kyllä kunnon höpöttäjä. :D meillä kiinnostaa kaikki lelut. Auto ja nuket ym. :) Nyt jatkuvasti yrittää kiipeillä sohvalle ja sänkyyn. Jopa raahaa välillä tyynyt tai jotain muuta sellaista sohvan viereen ja kiipeää ylös :D

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Poika täytti eilen 1 v. Kävellyt on n 10 kk iästä, nyt meno on jo tosi vauhdikasta. Ensimmäisiä sanoja on tullut, esim. lamppu. Eilisistä synttärilahjoista mieluisimmat ovat muoviveitset ja -haarukat. Ne suussa on tosi kiva juosta. :facepalm: Kovasti tykkää sellaisista erikokoisista muovikupeista, jotka voi laittaa toisensa sisään. Lelujen siivoaminen on myös pop juuri nyt, oikein kiva leikki meidän vanhempien mielestä. Myöskin DVD-levyjen heittely pitkin lattiaa, mikä ei ole meistä yhtä kivaa.
 
Joo, tänään tulee vuosi täyteen ja minä makaan sairaalassa, viime yönä leikattiin tulehtunu umpilisäke.

Poika vierasti mua kauheesti ku kävivät isukin kans tässä.. Raukkanen ihan ihmeissään et missä äiti on, ku tottunu olemaan mun kans päivät pitkät. Tekee hyvää sillekki olla isänsä kans enemmän :) ja oppivat nukkumaan yhdessä :)
 
Voi ei Suski. Tsempit sinne. Ja joo hyvä että oppii nukkumaan myös isänsä kanssa. :)

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Hei osaisitteko vinkata tulevaa äitiä mikä on ollut mielestänne kivoin/hyödyllisin/tms synttärilahja 1-vuotiaallenne? :wink
Kaverin pojan juhlat tulossa piakkoin.
 
Hiekkalelut on ollut pop! Ja pieni uima-allas :)

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Ulkolelut ainakin on yksi hyvä lahja ja kuvakirjat(sellaset vauva kirjat joissa selkeät kuvat ja lyhyt teksti). Ja jos ei tiedä mitä hommata niin kannattaa kysellä vanhemmilta olisiko tarvetta jollekin tietylle asialle, esim juuri hiekkaleluille ettei niitä ole sitten kassi tolkulla ja kun mitään krääsääkään ei vielä 1v:lle viitsi ostaa.
 
Meidän pojan lahjoista suosikkeja ovat olleet juuri hiekkalelut ja kirjat. Varsinkin kirjat, joissa on oikeita valokuvia eläimistä ovat pojan mieleen. Muoviset keittiövälineet ovat myöskin kovassa käytössä ja sellaiset pienet erikokoiset kipot, joita voi laittaa sisäkkäin tai pinota päällekäin.
 
Mun mielestä duplot oli kivoja, myös hiekkalelut ja uima-allas on hyviä. Tai sitten ihan vaikka vaatteita. Mitään liian pikkuiselle olevaa ei kannata ostaa eikä mitään isoa kasaa leluja. Tän ikäinen ei myöskään vielä ymmärrä mitään, että keneltä sai mitäkin lahjoja eli sen takia mun mielestä myös vaattet toimii :)
 
Takaisin
Top