*jonna* ja VauvaHaaveissa! Mä pähkäilen juuri samaa tuon City crossien city kopan kanssa, sillä city crossit ois mahdollista saada ostettua ystävältä käytettynä, mutta arveluttaa VAIN toi kopan koko. Mä alan tulla siihen tulokseen, että se on liian pieni. Siinä esittelyssäkin lukee, että vastasyntyneestä n.6kk asti ja meidän vauvat ois suunnilleen viim. tammikuussa sen 6-7kk, silloin saattaa olla kauheet pakkaset vasta tuloillaan. Meille tulee vielä poika, niin tiedä, miten pitkä hän on, jos yhtään isäänsä tulee. City koppa on kallis ostaa uutena (mun ystävällä ei ole enää koppaa, vaan möi sen heti, kun kävi lapselle pieneksi!) ja jos sit kumminkin pitää jo kohta vaihtaa lämpöpussiin sen kopan pienuuden takia, niin sitten ostaisin suoraan pehmeän pussin siihen enkä koppaa ollenkaan. Mieluummin näistä Emmaljungista siis Edge, vaikka monet taas moittii sen isoa kokoa. Meillä mahtuu kyllä kotona säilyttään, mutta autoon en tiedä, mten mahtuu. Joka tapauksessa joku kovakoppainen me meinataan ostaa.. voi kumpa tietäis?!