Vaunut

Mä kun oon aika persoonallinen tyyppi itekkin niin oon metsästäny suht halpoja mutta kuitenkin mahd. erikoisia vaunuja. Ja eilen yks kaveri linkkas nämä mulle. Samoilla sivuilla vielä missä olin pyörinyt mutta ei ollu tullu vastaan. Mun mielestä voi työnnellä kyllä poikaakin näissä? Tai vaikka koiraa,kun on niin makeet :D

Mun käly teetätti Oran vaunuihin samanlaisesta kankaasta sisuksen, on siis myös ulkoa mustat :)

Mä katoin esikoista odottaessa Baby Active Ballerina vaunuja mustanahkaisina, olemukseltaan tosi samanlaiset vaunut kuin nuo kuvassa olevat. :) mutta niitä ei taia enää Suomesta saada. Rokkibeibi niitä ennen myi.

Mie vaan ostin xD en kysyny miehenmielipidettä muute et kai nää käy sulle ja näytin kuvaa netistä ja sensano ok. XD

Mää oon ehkä jotenki niin erilainen äiti ku en oo koskaan vaunujen ulkonäköä miettinyt tai että Mimmoset muilla on, kuhan pääsee paikasta a paikkaan B :D nyt tosin ajattelin päällystää uusiksi nuo vanhat vaunut kun tietää että kumpi tulee nii tietää värimaailmaa niihin, ja oishan se makia ku ne ois sitten ihan uniikit vaunut :P nii se mieli muuttuu :DD

Mulle käytännöllisyys on toki tärkeintä, mutta jos vaunut on omaan silmään ihan hiton rumat niin en mä niitä halua. :D

Mä menin ja tilasin nuo <3 mä oon ehkä maailman visuaalisin ihminen,kaikki pitää olla esteettisesti kunnossa :D se tuo tietty välillä vähän vaikeuksiaki tähän elämään mutta oon mä jo 26vuotta selvinnyt :D

Tilasitko tuon kaukalon? Se näyttää aika samalta kuin meidän (Akjax), mutta on eri värinen tietty. :)

Vähän ehkä on ohuet renkaat mutta ainakin isot! 40cm tais olla halkasija että jos on 20cm lunta niin vielä ollaan 20cm pinnalla :D ja asun niin kaupungin ytimessä että meillä lumet aurataan 5min ennenku ne kerkee satamaan niin uskalsi ohuemmilla ottaa :) kaukalo meillä jo oli valmiina,plus liikun bussilla aina kaikkialle niin ei tuu varmaan kauheesti käyttöä sille edellisellekkään,kunhan laitokselta kotiin saa vauvan :D

Ihanaa, kun saa tuollaisia "klassisempiakin" vaunuja vielä. :) minusta nuo renkaat on sievät ja antaa persoonallista näköä vaunuille. Ja jos kaupunkikäyttöön tulevat niin takuulla kulkevat sen minkä pitää :)

Joo ei varmasti tuu jokaisella vastaan samanlaisia. Kaupungissa varmaan ihan toimivat. :)

Oi mikä setti Crysade! Ja noi renkaat :excited001Mahtavat! Varmasti pärjää hyvin talvellakin,kaupunkioloissa !:happy093

Me käytiin tänään kans hakemassa Brion happy yhdistelmävaunut. Tulivat eilen Tori.fi myyntiin. Ajatus oli hankkia kaikkea vasta RU:n jälkeen, mutta kun värimaailma nyt kohtasi ja vaunut oli kuin uudet vaikka 2:lla aiemmin olleetkin käytössä. Tosi kevyen ja näppärän näköiset ja tuntuiset vehkeet olikin :) Mahtavaa! Vievät kyllä tosi paljon tilaa autossa, mutta saadaankin matkarattaat miehen veljen perheeltä, ihan hyvä niin!

Mul on kauhee kärrykuume :D oli jo yhet teutoniat kiikarissa kun oisin sopuhintaan saanut käytettynä, mut sit sainkin kuvat siitä ja siinä olikin sellaset pienet kääntyvät eturenkaat, tais jopa olla vaan yks kappale, ni joudun nyt unohtaa ne. Haluun ehdottomasti neljä ISOA rengasta..
Pitääkin tutkia niitä akjaxeja tarkemmin jos sitte sellaset... Kun on ne tonnin emmaljungat aika suolaset hinnaltaan kummiskin vaikka olis kuinka täydelliset kärryt..

Me saatiin esikoiselle käytetyt vaunut, joissa oli siis vaunukoppa, ratasistuin ja kaukalo. Nää tuli siis vähän puskista ja kun oltiin siinä jo vaunuhankintoja pitkään tuskailtu, niin ajateltiin et lähdetään niillä liikkeelle (vaikka ei olleet ollenkan ladukkaat) j mietitään sit vaihtoehtoja kun ollaan vähän eletty käytännössä. No onneksi näin, säästyttiin varmaan monelta turhalta hankinnalta! Me ollaan molemmat tosi pitkiä, no poika oli syntyessä 54/4460 Eli kaukalossa en koskaan jaksanut häntä kantaa ja koppa jäi pieneksi 3-4kk Todettiin et meille kaivataan vähän järeämmät kulkuneuvot ja hankittiin käytettyinä Teutonian yhdistelmät (250€). Niissä on käännettävä työntöaisa (love) ja isot ilmakumirenkaat (lovelove). Vaunukoppa on pehmeä, mutta pohjalla on tukilevy, eli pitää just muotonsa. Ajattelin et selvittäis noilla jatkossa kun vaan hankitaan seisomalauta lisäksi. Mut suosittelen lämpimästi noitaTeutonioita pitkille ihmisille kun aisaa saa hyvin säädettyä ja muutenkin sen malliset ettei potki vaunuja työntäessä. Neljä isoa rengasta toimii kesät talvet ja niillä kyl oppii ajamaan missä vaan vaikka ei varmasti ole kaupassa yhtä helpot kun jos on kääntyvät etupyörät. Bussilla kulkiessa noi on kans todella hyvät, ei tartte auttaa tai bussia ees kallistaa, kun isoilla pyörillä sieltä pääsee hyvin alas.

Macien kommenttiin vielä sen verran, että Mutsy-merkkisiä vaunuja on myös pitkät ihmiset kehuneet. Niitä valmistetaan Hollannissa, että siitä varmaan löytyykin selitys.

Muokattu viimeksi:
E, miksi päädyitte buffaloihin? :)
Mulla harkinnassa go next ja buffalo. Kiinnostaisi tietää eroja.

Takaisin