vaunut

rolle2012

Vauhtiin päässyt keskustelija
Preecon vaunut,hyvät vai huonot?Hinnat sopii meidän kukkarolle.Nätit kuosit,kotiinkuljetuksella,halvat,saksalaiset.Hinnat halvempia kuin käytetyillä.Kannattaako ostaa?onko kokemuksia kyseisen maahantuojan yhdistelmistä/turvakaukaloista?
 
Kannattanee melkein google hakua käyttää ja ettiä mielipiteitä. Sillä jos jonkinlaista. Toiset posit toiset negat. Ite kans miettiny että uskaltaisko.. Kyl oli kirjoiteltu että jos oli jääny vaunut saamatta ni oli kuitenki rahat takas saanu :) Toisilla taas ei mitään ongelmaa :)
 
Mulla on tommoset preecon kunert vaunut 219 ja rapeet päälle. Muuten hyvät mutta yks renkaista irtoo koko ajan eikä saa kunnolla takaisin loksahtamaan paikoilleen. Työnnettäessä kaartuu koko ajan oikealle joten joutuu koko ajan korjaamaan suuntaa tai painamaan aisan toista puolta alaspäin jotta menee suoraan. Muuten tosi helpot käyttää :) jos tykkää ilmarenkaista niin plussaa, mutta renkaita joutuu pumppaamaan jotta ilma säilyy joten suosittelisin kovia renkaita :/ plussasin toissapäivänä ja meinasin ostaa uudet vaunut ja nuo myydä eteenpäin.
 
Kyllä meille tulee ne preecot. Ei niiiiiiiiin hirveesti kuitenkaan pääse vaunuilemaan täältä mökistä. Ja mies lupas ne mulle ja pojalle ostaa niin kyllä se niitä sitte korjailee ja renkaita pumppailee :grin
 
mulla preecot, oma laps syntyy helmikuussa, mutta toisten lapsilla testailtu ja hyvät vaunut! Helppo työtää, kevyet ja runko hyvä. Meil on ne Koppis vaunut.
 
Mulle saapui ne kunert vaunut vajaa viikko sit. Ihanat, hienot ja kevyet on, mutta mun makuun liikaa muovia. Työntöaisa tuntuu hepposelta ja ratasmallissa (lapsi menosuuntaan) aisa on tosi kömpelön oloinen. Käytännössä lapsen kanssa en oo vielä päässyt kokeilemaan, mut en kyllä suosituksia noille kärryille anna. :D
 
Ne onki paremmat käyttää niin et lapsi on itseään päin :) lapsi meno suuntaan niitä on erittäin vaikea kääntää mihinkään suuntaan. Ja yks mikä noissa on plussaa on iso kori ala osassa joten mahtuu kassi kuin kassi alas :) tiedä sittenkään myynkö noita vaan hankin vaan uuden kuosin niihin :) kori osa ei ole tällä hetkellä kiinni kun on pesua vailla :)
 

Liitteet

  • 1414481439019.jpg
    1414481439019.jpg
    592.4 KB · Katsottu: 116
Mulla on janna88 samat kärryt samalla kuosilla :D juu tiedän et noin päin on helpompi käyttää. Onko noi miten kauan sulla kestänyt :)
 
Oon sitä mieltä, et jos kukkaro antaa periksi, nii panostaa ja ostaa kunnon kärryt. :)
 
Onkohan kenelläkään kokemusta Brio Smile- yhdistelmävaunuista?:anyone Esikoiselle vaunuja ostamassa ja Vähän pihalla ku on niin paljon kaikenlaisia.. :)
 
Kirjoita tuonne hakuun Brio Smile, löytyy paljon keskusteluita. :)
 
Takaisin
Top