Me käytiin kuun alussa hakemassa Kemistä Emmaljungan Duo Egdet, sporttirungolla tieten. Meillä ku tosiaan pitää olla sellaset joilla pääsee eteenpäin niin asfaltilla ku pöpelikössä. Koiraa ku pitää ulkoiluttaa kuiten säässä ku säässä, nii vaavelihan se on mukaan otettava :)
Mä kyllä ihastuin siihen sporttirunkoon. On hyvänkokoset pyörät, jouset ja se heittoaisa. Vaikka onkin painavin runkomalleista, niin meille ehottomasti sopivin.
Mun veljen perheessä on käytössä ihan samat vaunut ja sieltä en oo kuullu ku kehuja. Ja hyvin ku säilyttää, nii menee vaikka seuraavat 15vuotta :D
Matkarattaat ostettiin kans heti, et ei välttämättä joka reissulle tarvi "isoja" vaunuja pakata matkaan. Ja ku kaukalo käy niihin rattaisiin, nii vielä parempi. En varmaan Kuusamossa mitää matkiksia tarvi ku ei nuita kauppojakaa ihan joka nurkalla oo, mutta reissuun sitte matkaan. Ootteko muut hommannu matkarattaita??
Ukko yritti aluksi ihan tosissaan mulle ehottaa et ostettas vaan matkarattaat. Pitko nukkuis kuulemma niissä tosi hyvin ja meinas et maastolenkitki on tosi näppärä tehä kevyillä rattailla jossa pienenpienet kääntyvät pyörät, meinas huumorintaju mulla loppua siinä vaiheessa.. :S