Meiän ekat yhdistelmävaunut oli Dorjan soft start tms. Sinällään ihan ok rattaat ja kulki kyllä pihalla, mut en tykänny kuitenkaan. Matkarattaiks hankittiin Baby jogger city premierit ja ne on ollu kyllä ihan 6/5 ja välillä arkikäytössäkin. Sit halusin eroon niistä Dorjanin rattaista ja hankittiin Britax Smile2 ennen kuopuksen syntymää. Kivat rattaat ja ajoi asiansa hyvin, mutta jäi tosi nopeesti pieniksi kuopuksella. Ja niistä kun puhkes eturengas, niin ei hitto mikä työmaa vaihtaa!! Piti jotain erillisiä lisäosia hankkia ja vääntää jotain muttereita väkisin auki/rikki
Emmaljungista haaveilin sillon kun esikoinen oli vauva, joten joku aika sitten hankittiin Emmaljungan supervikingit. Ne on olleet ihan kivat kans, kulkee kyllä hyvin kaikkialla, mut ei niitä voi mihinkään ottaa mukaan kun vie niin paljon tilaa autossa. Oon miettiny että pitäiskö ne kuitenki laittaa vaihtoon vielä ennen vauvaa
Tuplina meillä oli Bumbleride indie twinit, mutta myytiin ne joku aika sitten pois. Ollaan etitty Mountain buggy dueteja käytettyinä tilalle. Tykkäsin noista bumbleriden tuplista kyllä, mutta piti laittaa aina kasaan et sai työnnettyä ovesta sisään/ulos ja se oli oikeesti aika ärsyttävää pienten lasten kanssa.
Ollaan kaikki rattaat hankittu käytettyinä, uusina niin kalliita et käytettyinä ollu helppo ettii että mikä tuntuu meille omalta
Nyt oon haaveillu että oisko bumbleride erat hyvät, kehuja oon ainakin kuullu paljon. Niitä vaan käytettynä liikkuu vielä aika vähän.