Vaippoja ei tosiaan pysty suositella kun vauvoja on niin eri mallisiakin. Toisille istuu toinen ja toisille toinen. Teippivaipoissa mä ite tykkäsin tosi paljon muumeista tuolla viimeisellä, mut muumien housuvaipat ei istu sille alkuunkaan. Pampersin housuvaipat on istuvimpia. Kestovaipoista meillä on ollut käytössä lähinnä noita eri vuosina äitiyspakkauksissa tulleita kun ne on edullisia. Suosikkeja on olleet ihan pienenä Imse Vimsen AIO (all in one eli imut kiinteästi siinä vaipassa), se tarrallinen versio. Istui hyvin, piti maitokakatkin. Sen jälkeen Muksujen vaipat ja Pilvi-vaippa. Mut näissäkin vaikuttaa se vauvan malli niin paljon. Onko hoikkeliini kauttaaltaan, onko reisiä ja tai mahaa jne.
Liivinsuojissa en enää niihin paperisiin versioihin koske, tuntuvat inhottavilta ja osa jää jopa kiinni tisseihin (maito on makeaa = kuivuessaan tahmeaa) ja sit jää nöyhtää... Eli ehdottomasti kestoversiot niistä. Parhaita on yleensä jonkun itse tekemät, missä on pul-kangas kosteussuojana ja coolmax tai bambujoustofrotee sisäpintana. Kaupasta en oo löytänyt hyviä kestoja.
Kosteuspyyhkeissä mä tykkään Lidlin niistä halvemmista, sinisellä merkityistä eli hajusteettomista. On edullisia ja tarpeeksi vahvoja ja tarpeeksi isoja, ettei tarvi riipiä puolta paketillista jonkun pikkukakan pyyhkimiseen.