Vaunuostoksilla

Jo on kummat vaunut meillä, kun en mitään merkintää merkistä löytänyt niistä. Yritin varastossa niitä käännellä, mutta kyllä jäi ihan pimentoon...[8|]
Ihan mielenkiinnon vuoksi sitä syynäilin, ehkä se löytyy sitten, kun ne tulevat keväällä käyttöön.
 
ALKUPERÄINEN: ansku81

Quara se on kyllä ihan totta että se myyjien palvelualttius vaikuttaa ihan hirveesti siihen millä mielellä sieltä tavaraa ostaa. [:)] Tänään just olin siskon ja meijän isän kanssa kaupungilla kattelemassa siskolle uusia huonekaluja (osti just uuden kämpän ja haluaa sinne melkeen kaiken uutena) ja tietysti mä kattelin kaikkea vauvatavaraa. [;)] No yhessä liikkeessä mua rupes ärsyttämää ihan kauheesti kun se myyjä selitti vaan meijän isälle kaikkea patjojen "teknisiä ominaisuuksia" yms ja piti siskoa ihan ilmana vaikka ihan selvästi oltiin sanottu että SISKO kaipais uutta sänkyä ja sohvaa. Kun päästiin ulos sieltä kaupasta ni sisko puuskahti ihan samasta asiasta ja meijän isäkii sano että "meinasin jo sanoa sille että toi tyttö tienaa myyntipäälikkönä melkee tuplasti enemmän ku minä että turhaan sä mun lompakkoa havittelet...". [:D] Se myyjä teki kyllä ihan hyvän tarjouksen mutta oli vaan niin ärsyttävä kun luuli ettei alle 30v nainen voi ostaa ite mitään... [:@]


Tästä samaisesta syystä en juurikaan käy mieheni kanssa vaateostoksilla, koska lähes poikkeuksetta myyjät alkaa selittää minulle. Se on jotenkin ihan sekopäistä. Autokaupassa minulla ei ollut mitään sanottavaa auton teknisistä ominaisuuksista, joten ihan hyvä, että suuntasi selityksen sille, joka kyseli, eli miehelleni. Appivanhemmileni kuitenkin kävi niin, että vaikka anoppi on DI ja ymmärtää tekniikasta appiukkoa enemmän, vastaukset anopin kysymyksiin suunnattiin autokaupassa appiukolle. Ja anopilta kysyttiin, että onkos rouva miettinyt väriä...[:@]

Vaikka stereotypiat varmasti pitää näissä asioissa useasti paikkansa, pitäisi aina palvella sitä, joka on ostoksia tekemässä. Ja jos ei muuten, niin me ainakin sanomme siitä myyjälle.
 
Ystävämme sai Saksasta tilaamansa Teutonian yhdistelmövaunut alle 10 viikossa (suositus toimitusaika) ja meille on nyt tulossa meitin n. 12 viikkoa ,joten hyvin toimii Baby- online-shop [:)].Säästää lähes 300 e lisävarusteineen ja toimituksineen päivineen hankinnoissa.
 
Meidän Gessleinit tuli postikuluineen maksamaan 380e kun täällä maksaa 655e tuolla puolikovalla kopalla. Ja tilauksesta kesti pari-kolme viikkoa niin DHL oli oven takana paketin kanssa. 
 
Tarttisin apua, ku yritän valita vaunujen väliltä. Toiset on kympin halvemmat, mutta kalliimmat miellyttää ehkä silmää enempi. Kertokaas mielipiteitä.. :)

http://www.lauranlastentarvike.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/23072008-84852/Products/1446

http://www.babyshop.fi/product_details.php?p=306
 
Lme me käytiin kattomassa Ideaparkin Enfantissa noita Hauckeja kun satuttiin kerran ajamaan ohi. Huhtikuisista yksi mamma oli ystävällisesti jo kertonut mielipiteensä noista, mutta kun ohiajaessa vielä käytiin muutenkin siinä niin samalla katsastettiin vielä nuo. Niissä se kantokassi oli tosi ohuen olonen, eikä yhtään pysynyt "kasassa". Lyssähti siis. Muuten kai olivat ihan ok..
Haberkornista en osaa sanoa. Iso tavarakori näytti olevan. Ja googletin äkkiä niin aina tyytyväisiä käyttäjiä tuntui olevan.
 
Lme ihan mielipide pohjalta, kympillähän ei hinnassa ole enää mitään merkitystä... alemmat näytti ainakin hienommilta [:D]
 
Miiuhoo: Joo ei kympillä ole merkitystä :). Mutta päädyin sitte kokkeilemmaan saisinko huutonetistä yhet Brion vaunut ja sainhan mie, jee. Tuli vähä halvemmaksi kuiten.
 
Takaisin
Top