Vaunulenkit ja päiväkahvit

Anskurai

Puuhakas puhuja
Tammikuunmammat 2015
Olisko täällä tyyppejä jotka haluis tavata kasvotusten? Täällä voi huhuilla päiväkahviseuraa vaikka kauppakeskukseen. Itse asun pohjois-Helsingissä Heikinlaaksossa ja mielelläni kahvittelisin tai vaunulenkkeilisin muiden mammojen kanssa :)
 
Heippa, täällä myös kuopiolainen "mamma" ja pikkuneiti vailla kahvittelu ym. seuraa :)
 
Huutelen vielä tännekin, Joensuussa kaipailisin helmikuisen vauvan kanssa mm vaunuilu ja kahviseuraa (:
 
Solfiza, huomenna on mammatapaaminen kampin johto-cafessa 11.30, pääsetkö tulemaan sinne? Niitä tapaamisia on viikottain ja niistä sovitaan tuolla laskettu aika 2015 yleisen keskustelun alla (Pääkaupunkiseudun odottajat...)
 
Ette sattuis ensviikolla nähä jossain? Oon tulossa Helsinkiin ja tiistaina ois kalenteri tyhjänä 10-16 välisenä aikana :)
 
Ai hitsi en käynyt lukemassa foorumia ajoissa.. Onko toi tapaaminen joka viikko?
Muuten oletteko käyneet perhekerhoissa tai muissa vielä? Kävin pari viikkoa sitten eräässä kerhossa, mutta tuntuu et tää poika on vielä liian pieni sinne.. Joko nukkuu tai sitten möllöttää sylissä. Ei lelutkaan vielä oikein kelpaa.
 
Juu tapaaminen on viikottain. Seuraavan kerran luultavasti tiistaina, kun sande sitä toivoi ja se tuntui sopivan monelle.
 
Niin ja kerran oon käyny perhekerhossa vauvan kanssa, mut sillonkin oltiin sovittu muutaman muun vauvaperheen kanssa treffit sinne, et lähinnä höpistiin me äidit keskenämme. Todettiin kuitenkin et jatkossa on helpompi treffata vuorotellen vaikka kunkin kotona kun ei sit tarvii varoa isompien lasten leikkejä.
 
Meidän suunnalla on perhekerhon rinnalla erikseen eri päivänä toimiva kahden tunnin vauvala. Vauvan kanssa saa toki mennä perhekerhoonkin, mutta tämän ikäisen kanssa kokisin sen tylsäksi kun isompia sisaruksia ei ole.
 
Takaisin
Top