Vatsanahkan kutistus :D

Lirtsi

Satasella mukana keskusteluissa
Heippa ☺️
Elikkäs synnytyksestä nyt vähän rapia 2kk:tta. Kilot tippuu mukavasti mutta mitä ihmettä tuolle vatsanahkan mokomalle täytyy tehdä että se suostuis palaamaan takas ruotuunsa? Jumppailen vatsalihaksia joka päivä. Eikä ruokavaliokaan ole epäterveellisimmästä päästä.
Onko teillä poppakonsteja?
Elmukelmuun kääriytyminen? :)
Ihmeitä tekevä rasva? :)
 
Se on hyvin yksilöllistä miten mahan iho palautuu, mutta mulla ainakin auttoi aika :) Eli vielä parin kk:n jälkeen synnytyksestä ei kannata masentua. Mulla ainakin vuoden sisällä vatsa palautui, jos nyt ei ihan entiselleen, niin ihan kelvolliseksi kumminkin. Paljon olen kyllä vatsaa rasvaillut ennen ja jälkeen synnytyksen, uskon että se on pitänyt ihon kimmoisana kun hyväksi se on kahden raskauden jälkeen palautunut :) Joku varmaan osaa kertoa vinkkejä miten prosessin saisi nopeammin käyntiin?
 
Edelleen toitotan, että vatsalihasten kanssa kannattaa olla varovainen! Jos eivät oo vielä palautuneet paikolleen, reenaus voi aiheuttaa sen etteivät palaudukaan....
 
Vatsalihakset on tsekattu ja ne on ihan siellä missä kuuluukin. Näin mulle sanottiin..
Mä koitan vettä juoda hirveesti kun sehän on kuulema tärkeetä, mutta musta tuntuu että mä vaan paisun ku pulla taikina :D
 
Mulla on käyny molempien raskauksien jälkeen niin et pari ekaa viikkoa vatsan saa vedettyä aika littaan mut sitte se vähän kasvaa kun lihakset alkaa ettiä tietään omille paikoilleen. Sitte se on parin kk:n päästä alkanu kutistua ja nyt n. 7kk synnytyksestä alkaa olla entisessä kuosissa. Siis entisessä, vaikkei ehkä ihan timmissä :D pyykkilautaan matkaa vielä paljon. Nyt vasta uskaltaa alkaa koventaa reenejä kun tuntuu mahalihakset omilta :) aina mulla pieni pömpötys ollut vaikka joskus oli vatsalihakset ihan hyvässä kuosissa. Sukuvian ja sukurakenteen piikkiin :wink
 
Ei sitä oikein muuten taijja saaha jos ihan kunnolla roikkuu kuin veitsen alle menemällä.
Mutta who cares! Sä olet synnyttänyt NAINEN JA ÄITI. Ole ylpeä vatsastasi!
 
Takaisin
Top