Vatsan palautuminen sektion jälkeen.

Hennainen

Silmät suurina ihmettelijä
Heippa kaikille sektioäideille!

Tahtoisin tietää, miten teidän kroppanne, erityisesti se vatsa on palautunut sektion jälkeen?
Onko turvotusta, onko vatsantoiminnassa ongelmia tms.?
Itse oon huomannut, että aamuisin vatsa on litteähkö (kuinka litteä se sitten voikaan olla, kun on ylipainoa todella paljon) mutta iltaan mennessä vatsa turpoaa ja näytän ku oisin viimisillään raskaana?! Onko muilla samanmoista?
Alottelen tässä laihdutusurakkaa, mutta hiukan kyllä turhauttaa.. Vaikka painoa putoisi, niin vatsa pömpöttää siltikin. :/ Milloinkohan tuo turvotus häviää?
 
Sektiosta nyt hieman yli 6kk aikaa ja arvioisin, että noin 4kk meni itsellä aikaa, että vatsa oli taas entisissä mitoissa eikä tullut turvotusta päivän aikana. Vieläkin on tunto poissa navan ja arven väliseltä alueelta ja välillä vatsaa nipistelee varsinkin arven kohdalta.
 
Mulla toisesta sectiosta on aikaa 6kk ja potkupallo edelleen jälkiturvotus iski 2vko sectiosta ja nyt kuulemma kestää sen 1v. kun ekasta sectiosta ehin parantua vain 3,5kk niin vattalihakset on ollu kovalla koetuksella.Tunnnoton navan yläpuolelle asti kun tällä kertaa joutuivat leikkaan 8-10 cm päästä navasta.En valita kun on maailman ihanimmat taaperot tossa jaloissa pyörimässä ja nyt ei ennee tarvii mukuloita tehä kun kiintiö on täys nii saa ihan rauhassa parannella vattaa.
 
Takaisin
Top