Vatsaa polttaa, rv 31

rakkaudella

Satasella mukana keskusteluissa
Heippa!
Onko täällä kohtalotovereita, viikkoja mulla on 31+5 ja aivan järkyttävä vatsan polte vaivana!
Viikko sitten vatsan polttelu alkoi ja kävin sairaalassa varmistamassa että kaikki on raskauden kannalta kunnossa. Kaikki oli pienellä kunnossa ja paikat pysyny kiinni.
Nyt on kuitenkin kipu vaan jatkunu ja jatkunu, usein varsinkin iltasin alkaa kamalat polttelut eikä mikään tunnu auttavan. Ei myöskään ole liitoksissa syömisten kanssa.
Inhottava kipu ja jos jollain olis joku neuvo/konsti mikä tähän auttais niin kertokaa pliis:)

Heei!

ootkos kokeillut samariinia? Sitä saa raskaana oleva ottaa, koska se on luonnon omia aineita eikä mitään lääketieteellisiä, ainakin näin minulle sanoi lääkäri. Vaivat kuulostais närästykseltä. Varsinkin ku se on iltaisin. Onko sillon pahimmillaan kun menet makuulleen?

Joo, mulla yks yö paheni todella oireet ja poltti niin kamalan paljon rintaan ettei tienny miten päin olis ollu. Tästä sit päättelin että tää on koko aika ollu närästys :D mutta kun ei mulla ollu ennen raskautta ikinä närästäny.
Hain apteekista Gaviskon nimistä närästyslääkettä sekä samarinia ja oon niitä popsinu tasasesti pari päivää ja ne tuntuu kyllä auttavan. :)

Takaisin