Vatsa sekaisin?

Emz

Oman äänensä löytänyt
Onko teillä ollut kenellekään sellaista vaivaa tässä loppuraskaudessa, että vatsa menisi helposti sekaisin? Itselläni ainakin tuntuu vatsa menevän vähän väliä sekaisin ja tuntuu, että samalla kun rupeaa kouristamaan niin alkaa helposti supistellakin samalla. 
 
Mulla ei ole varsinaisesti vatsa sekaisin, mutta on alkanut toimimaan näin loppuraskaudessa. Jihuu! Voi olla, että se liittyy just tuohon katusutariinankin kertomaan rautaan tai sitten muuten vaan on näin tapahtunut. Mulla siis tämä on varsin mukava juttu, mutta tosiaan vatsa ei ole kuralla.
 
Mulla on ollut pitkin raskautta sellaisia "kausia", jolloin maha tuntuu menevän sekaisin söi sitten mitä vaan. Ja aina kun on maha vikkelällä, niin samanaikaisesti tulee helposti myös napakoita supistuksia. Jotenkin tuosta tulee heti mielleyhtymä aikaisempaan synnytykseen, jolloin Tays:ssa ainakin annettiin se peräruiske ja se yhdistelmä supistusten kanssa oli kyllä vähintäänkin mielenkiintoinen... Auts.
 
Itselläkin tuo rautalääkitys saattaa vaikuttaa, mutta nyt on kyllä mennyt entistä helpommin taas sekaisin ja usein jonkun syömisen jälkeen, mutten osaa yhdistellä johtuuko jostain tietystä ruuasta. Taitaa siis kuulua näihin loppuraskauden iloihin :)
 
Takaisin
Top