Varovaisesti alkuun;Tänään heikko plussa(?)Pregcheckilla,

Emilia1983@

Puuhakas puhuja
E4A5E1E9-40B5-4744-A02E-1049356D854D.jpeg 60BC552E-F626-43E0-B2ED-BE7C3AD02776.jpeg Moikka kaikille!
Tänään tein ensimmäisen raskaustestin,jonka uskoin olevan selvempi kuin mitä oli. Kiertopv 28/27, menkat siis myöhässä ja havainnut joka aamu pyyhkien verta mutta ei ole alkanut kuukautiset vaan loppuu aina siihen vuoto.
Laitan kuvan ja haluaisin teidän mielipiteenne?
Onko teidän mielestä haamua/plussa? epävarmaa mutta oksentanut tänäkin aamuna ja muita oireita myös ollut jo vajaa viikon.
 
Ylemmässä ehkä jotain näkyy. Teitkö aamuvirtsasta? Tekisin uudelleen aamuvirtsasta.
 
Kannattaa tehdä viikkonäytöllinen digitesti, ei jää sitten epäselväksi.
 
Juu, ylemmässä mä nään viivan! :) Kannattaa tehdä aamupissasta uudestaan tai digi!
 
Kiitos vastauksistanne Tuo testi on tehty aamupissasta,joka oli säilytyksessä jääkaapissa n.5h. Ja kuvissa on ihan sama testi, mutta ylempi valokuva on otettu n.20 min testiajan jälkeen. Alempi valokuva taas on otettu sen ohjeessa mainitun 5 minuutin tarkastusajan sisällä. Huomenna teen uuden testin ja tulen takaisin kertomaan liitynkö varmemmin seuraanne ja saanko iloita...Digitestiä harkitsen jos ei ala pian viiva vahvistumaan. On jäljellä yksi pregcheck ja herkempi testi,jonka voi tehdä 6pv ennen oletettuja kuukautisia.
Itse olen mieheni kanssa näkevinämme harmahtavan todella vaaleanpunaisen viivan. Mutta todella hailakka.
 
6FEC1D7E-1465-49E0-8083-20F06B1A6F2F.jpeg Huomenta! Varasin ajan ultraan ensi viikolle. Tänään aamupissasta tein RFSUN erittäin herkkä testin ja Pregcheckin. En ymmärrä. Kuukautisia ei edelleen ja testin tulos, ei kahta viivaa??? Ylempänä siis herkkä testi jonka saa tehdä 6vrk ennen oletettuja kuukautisia ja tässä pregcheck...5AEC3416-AAF0-4D07-A81F-19C927DAF247.jpeg
 
View attachment 90104 Tässä vielä selkeämpi kuva molemmista,tosin otettu 2,5 tuntia myöhemmin mutta eiköhän josnon positiivinen se jää (ainakin aiemmin minulla) näkyville pysyvästi. Taidan vai toivoa?
 
Tässä vielä testi heti sen tehtyäni ja hieman muokasin kuvaa,en tiedä sitten onko itseni huijaamista mutta ihankuin olisikin heikko viiva eli positiivinen kuvassa mutta niin hailakka ettei erota kunnolla ilman muokkausta.54D896E1-4687-4E5F-839A-F8EC0E045C69.jpeg
 
Pregcheck näyttää kyllä todella herkästi jos plussaa on, joten kyllä tuo valitettavasti negalta näyttää.

Niin kauan kun kuukautisia ei näy, on toivoa, ja seuraavana päivänä nega voi muuttua plussaksi, joten uutta testiä kehiin päivän-parin sisällä. Tsemppiä!
 
Mä sanoisin nämä negatiivisiksi, mutta mulla ei ole minkäänlaisia viivalaseja. Kierto voi venyä monesta syystä, testasitko tai tunsitko ovulaation? Toki heitäkin on joilla hcg nousee hitaasti tai erittyy huonosti virtsaan. Onneksi sulla on ultra tulossa, pitäisi ainakin jotain selvitä.
 
Nyt tilattu ClearBlue viikkonäytölliset testit netistä. Postitse pitäisi tulla 1-2 pv sisään. Voi tosiaan olla että sitä hormonia ei erity niin nopeasti,tai sitten on joku muu asia pielessä. Minulla ei koskaan myöhässä kuukautiset joten siksi hyvinkin uskoisin raskaus syynä. Säännöllisesti vuoden alusta kierto ollut 25., 26 ja pisin kierto 27pv. Nyt menossa siis 29pv.
 
01D8D3B1-ECA4-4AB1-99E8-F7AF77827A44.jpeg Haamuviiva näkyy mutta heikko kuin mikä...No tarvitsee jaksaa odottaa pari päivää vielä kun saan ne digitestit postissa.
 
Juu, ylemmässä mä nään viivan! :) Kannattaa tehdä aamupissasta uudestaan tai digi!

missä kohtaa näet? Purin eilen sen RFSU herkkätestin ja otin kuvan. Harmaa viiva siinä on mielestäni. Voi olla että siis ei enää näy kun sehän piti lukea alle 5 minuuttia. 472D95BC-A20F-43C7-934E-AD6E4E22E480.jpeg472D95BC-A20F-43C7-934E-AD6E4E22E480.jpeg
 
Jännittävämmäksi tämän tilanteen nyt tekee se että minulla on todettu keväällä toiminnallisia kystia molemmissa munasarjoissa. Magneettikuvassa. Luin että nekin voivat aiheuttaa kuukautishäiriöitä jopa kuukautisten loppumisen. Ja raskausoireita! Huhhu. Nyt odottelen postia,jospa ne Clear Blue digitestit saapuu. En tiedä tekisikö heti illalla vai vasta aamulla..nyt on jo kiertopäivä 31...Eli menkat myöhässä 3 päivää. Tosin vuosinhan viimeviikolla kolmeen otteeseen aamulla mutta vuoto lakkasi.
 
Harmaa viiva voi olla valitettavasti myös pelkkä viivanpaikka. Toivotaan kuitenkin että se siitä vahvistuisi ja saisi väriä. :)
 
448E1690-83E4-4B8A-BDBE-241B96BD5F80.jpeg Digitestit tuli nyt postista mutta ehdin käydä vessassa juuri ennen sitä. No sain pinnistettyä (laimeaa siis?) uuden pissan heti sen jälkeen eli olikohan siis sittenkään järkevää heti uudelleen(en malttanut odottaa seuraavaan aamuun edes) ottaa pissanäyte(?). Näyttää Not pregnant. Voi ei! :sad001
Mutta entä jos se ei näyttänyt oikein?
Luin että HCG hormoni voi nousta joillakin naisilla tasolle 18 (tämä testi 25mIU/ml) 5 viikon kuluttua viime kuukautisista. Eli minulla viime kuukautisista on 4vko:a,vasta. Tätä epäilen(toivoin) kovasti omalla kohdalla. Koska en uskoisi että on menkkojen puuttuminen kiinni mahdollisista kystoista.
Viime raskaudessakin (pari vuotta sitten)sain ihan haalean haamun (RFSU sama herkkyys kuin tässä)vasta tässä kohdin kiertoa ja silloin vasta n. 7+ viikolla näytti Clear blue digital että olen raskaana.
Toivon kovasti olevani raskaana.Ikää mulla 37v. Niin voipi olla että hormonihäiriötä. Toivon ettei sitä ainakaan.
 
Muokattu viimeksi:
41496E7C-EA45-4B34-932D-F679F12911E6.jpeg Huomenta kaikille!
Ilouutisia...Negatiivinen muuttuikin tänä aamuna positiiviseksi. Kävin juuri aamulla hakemassa lisää testejä,RFSU eritttäin herkkä testin ja Pregcheck paketin. Ensimmäisenä tein aamuvirtsasta RFSUN tavallisen liuskatestin ja tulos samantien:Kaksi viivaa,toinen viiva hailakka,mutta erottui heti minuutissa. Sitten tein Clear Blue digitaalisen,hämmennys suuri Pregnant 1-2. Erittäin herkkätesti antoi todella haalean positiivisen. Outoa tosiaan herkin (alle 10hCG) näyttää heikoimmin.
Kuvasin tietysti innolla testit. Tässä tulos teillekin jaettavaksi
 
Takaisin
Top