Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jos saat langanpäähän jonkun joka oikeasti tietää kyseisen neuvolan asioista. Yleinen vaihde ei välttämättä tiedä että missä neuvoloissa on ultrausmahdollisuus. Raskauden toteaminen ultralla ei ole kovin monimutkainen juttu, mutta laitteita ei ole kaikilla käytettävissä ja jos on niin usein ultraukselle pitäisi olla joku peruste - vaikka sitten raskauden kesto tai pelko että on väärässä paikassa, tai epäily ettei elämää ole. Viralliset ultraukset on keskitetty isompiin yksiköihin ja hyvä niin, tietotaito pysyy ajantasaisena verrattuna jos tapauksia olisi harvakseltaan.Mietin,että pitäiskö kysyä saako julkisella täällä varhaisultraa ennen kuin meen yksityiselle varaamaaNäin viimeyönä unta että neuvolassa sanottiin näin" tottakai ultrataan koska olet niin vanha "
![]()
Näin se on, ei ole laitteita kaikilla ja raskaudenkestonkin näkee siellä sit virallisessa ultrassa. Asukkikin jo siihen ultraan hyvin kehittynyt. Aattelin tehdä vielä tässä digitestin kun en ole sellaistakaan vielä tehnyt. Näkis vähän mitä viikkoja näyttää.Jos saat langanpäähän jonkun joka oikeasti tietää kyseisen neuvolan asioista. Yleinen vaihde ei välttämättä tiedä että missä neuvoloissa on ultrausmahdollisuus. Raskauden toteaminen ultralla ei ole kovin monimutkainen juttu, mutta laitteita ei ole kaikilla käytettävissä ja jos on niin usein ultraukselle pitäisi olla joku peruste - vaikka sitten raskauden kesto tai pelko että on väärässä paikassa, tai epäily ettei elämää ole. Viralliset ultraukset on keskitetty isompiin yksiköihin ja hyvä niin, tietotaito pysyy ajantasaisena verrattuna jos tapauksia olisi harvakseltaan.
miten voikin olla niin vaikea päätös
Itsekin oon vähän ollu et en ja sit välillä et joo. Mut katsellaanMä oon myös ollut kahden vaiheilla varhaisultran suhteen. Ja saatan vielä vaihtaa mieleni. Mutta nyt tosiaan olen sillä ajatuksella että odotellaan ekaan varsinaiseen ultraan.
Mutta tätä ketjua on ihana seuratatää on aina eka minkä tsekkaan kun tuun palstalle, kiva kuulla toisten kuulumisia ultrassa
.