Varhaisultrat

Varhaisultrassa käyty ja 6+4 vastasi. Ovulaatiosta laskettuna pitäis olla 6+6 eli pari päivää jäljessä. Syke näkyi ruudulla mutta oli hankala saada kuuluviin mutta saatiin sitten ja nopeus 120/min. Vähän jänskättää kun pari päivää jäljessä. Onko muilla ollut? Onko teillä mitattu sykettä ja mitä se on ollut?
Näillä viikoilla myös voi mennä helposti vielä mittauksen piikkiin päivä sinne tai tänne. Puhutaan kuitenkin millimetreistä ja tyyppi voi olla hankalassa paikassa esim.

Mun ultrapaikassa ei edes kuunnella/kerrota sykettä alle 10 viikkoisilta. Uskoisin, että olis kuitenkin kertoneet, jos olis ollu jotain syytä huoleen sykkeen puolesta 😊

Näillä viikoilla myös voi mennä helposti vielä mittauksen piikkiin päivä sinne tai tänne. Puhutaan kuitenkin millimetreistä ja tyyppi voi olla hankalassa paikassa esim.

Mun ultrapaikassa ei edes kuunnella/kerrota sykettä alle 10 viikkoisilta. Uskoisin, että olis kuitenkin kertoneet, jos olis ollu jotain syytä huoleen sykkeen puolesta 😊
Luulen oikeasti että tätä turhaa huolta aiheutti tuo lääkäri joka sanoi, että matalahko syke. Koko eilisen googlasin eri lähteitä ja näillä viikoilla syke on juurikin tuota luokkaa. 😁

Monessa paikassa myös luki ettei suositella sykkeen kuuntelua alle 10vk ikäisiltä sikiöiltä.

Ollaan parin viikon päästä lähdössä aasiaan ja oman mielenrauhan vuoksi haluan ehkä edeltävästi vielä käydä ultrassa.🫣

Me käytiin varhaisultrassa rv 6+3, kun epäilin keskenmenoa verenvuodon takia. Noh siellä löytyi silloin syke pikku nöttöseltä ja vastasi rv 6+5. 🥰 Ensimmäinen raskauteni V.2013 päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon ja nyt menossa RV 8+6.. eli sama aika, jolloin eka raskaus oli keskeytynyt. Tämä todettiin RV 11+6 ultrassa.

Tällä hetkellä ahdistaa ja pelottaa onko kaikki hyvin, vaikka oireita piisaa ja pahoinvointi nyt pahimmillaan. Tiedän, että oireetkaan ei heti lopu vällttämättä, vaikka kesken menisi. 😕 Noh mies oli ihana ja empaattinen, kun kerroin tuntemuksista. Päätimme mennä vielä toiseen ultraan yksityiselle ensi viikon to 5.2, jolloin pitäisi olla RV 9+3. Jos siellä olisi kaikki hyvin, niin malttaisin odottaa NT-ultraan. Pitäkää peukkuja. ❤️🙏🏼

Vihdoin koitti varhaisultra ja pieni sydän siellä pamppaili 🥰 Kätilö sai mitaksi 6+4, mun laskuilla mennään 6+6, mutta sikäli ihan linjassaan että oletan kiinnittymisen tapahtuneen siellä aikaikkunan loppupäässä. Elän nyt kuitenkin toistaseksi tolla alkuperäisellä lasketulla ajalla, kun näin alussa ne mittatulokset on niin pienestä kiinni. Olihan se liikuttavaa nähdä se pieni sydän vaikka toinen on ihan pikku riisinjyvä vielä 🥹 Ainakin nyt selvisi että siellä tosiaan on joku oikeassa paikassa ja tähän mennessä kaikki hyvin 🙏🏻

Takaisin