Varhaisultrat

Mä päätinkin perua varhaisultran, tuli sellanen olo että n. 90 euroa voisi käyttää paremminkin. Mutta voi olla että lähempänä muuttuu vielä fiilis ja päädynkin varaamaan uudestaan 😅 NT olisi kai kuitenkin aikaisintaan 50 päivän päästä mikä tuntuu ihan järkyttävän pitkältä odotukselta....

Mä taas aloin just miettii et siirtäisinkö sittenki varhaisultran viikolle 10 ku viikolla 11 meen todnäk Viroon Niptiin ja sitä ennen toki täytyy käydä Suomessa ultrassa jossain yksityisellä kattoo että raskaus etenee odotetusti. Että vaikka tuolla Kaunis odotus -kätilöfirmassa ultran hinta onkin ”vain” 94€ niin jos meen nyt rv6 ja sit uudestaan rv10 ni siitä tuleekin jo sit kaks hunttia.

Se nipt on siis monta sataa euroa halvempi Virossa ni siks sinne ja mun hyvä ystävä innostu lähtee mun mukaan sinne ku tänään varovasti ehdotin haluisko lähtee risteilee Tallinnaan mun kaa. Yhdistetään tohon reissuun varmaan yhen yön kylpylähemmottelu, ystävä siis ehdotti ja must kuulosti kyllä superkivalta ☺️

Mä olin jo ihan varailemassa yksityiseltä varhaisultraa, kun tuntuu että vasta sen myötä pystyy uskoo että tää on totta. Mutta sitten kun ilmoitin tonne TYKSin lapsettomusklinikalle positiivisesta raskaustestistä niin sieltä varattiinkin aika 28.1. (viikkoja taitaa olla 7+4 siinä kohtaa). En tiennyt, että siellä tehdään varhaisultra, ei ollut ollut yhtään puhetta, mutta parempi toki näin, kyllä siinä muutaman kympin säästää. Aattelin, että kuitenkin niin kevyet hoidot nii, jos raskaudun nii sit ollaan ihan vaan oman onnemme nojassa mutta ei se sitä ihan sentään nii mennyt. 😅

Mä olin jo ihan varailemassa yksityiseltä varhaisultraa, kun tuntuu että vasta sen myötä pystyy uskoo että tää on totta. Mutta sitten kun ilmoitin tonne TYKSin lapsettomusklinikalle positiivisesta raskaustestistä niin sieltä varattiinkin aika 28.1. (viikkoja taitaa olla 7+4 siinä kohtaa). En tiennyt, että siellä tehdään varhaisultra, ei ollut ollut yhtään puhetta, mutta parempi toki näin, kyllä siinä muutaman kympin säästää. Aattelin, että kuitenkin niin kevyet hoidot nii, jos raskaudun nii sit ollaan ihan vaan oman onnemme nojassa mutta ei se sitä ihan sentään nii mennyt. 😅
Toihan oli kiva yllätys! Olitteko siis aloittaneet jotkut lapsettomuushoidot?

Takaisin