Täällä voitais keskustella mahdollisista tulevista varhaisultrista ja ehkä tehdä myös listausta niistä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä mä ottaisin ultran silti tohon rv 7 tai korkeintaan siirtäisin vähän eteenpöin mut nää varmasti makuasioita et kuka jaksaa odotella ja kuka eiMä varasin tänään ultran 7+3. Kerkesin aiemmassa raskaudessa myös varata sen ja neuvolan, mutta sitten seuraavana päivänä meni kesken, niin nyt jänskättää.
Mulla on julkisella myös munasarjakystan seurantaultra kun on 6+1 ja saa nähä, näkyykö silloin jo jotain ja mitä!!varmaan ainakin sen voisi nähdä, onko kohdussa vai ei? Jos ei, niin ehtii vielä peruuttaa varhaisultran..
Onko teidän mielestä mitään järkeä ottaa tuo varhaisultra jo noin aikaisin, kun on se kystaultrakin viikkoa aiemmin? Pitäisikö siirtää esim viikolla eteenpäin?
Mä pitäisin ton 7+3 ajan just siks että tuolla 6+1 ei välttämättä vielä näy sykettä. Ja jos näkyis, niin sit vois ehkä siirtää vähän eteenpäin tota seuraavaa ultraa jos mahdollistaMä varasin tänään ultran 7+3. Kerkesin aiemmassa raskaudessa myös varata sen ja neuvolan, mutta sitten seuraavana päivänä meni kesken, niin nyt jänskättää.
Mulla on julkisella myös munasarjakystan seurantaultra kun on 6+1 ja saa nähä, näkyykö silloin jo jotain ja mitä!!varmaan ainakin sen voisi nähdä, onko kohdussa vai ei? Jos ei, niin ehtii vielä peruuttaa varhaisultran..
Onko teidän mielestä mitään järkeä ottaa tuo varhaisultra jo noin aikaisin, kun on se kystaultrakin viikkoa aiemmin? Pitäisikö siirtää esim viikolla eteenpäin?