IhanaaMeillä oli kans kaikki hyvin tiistain ultrassa ja nyt on menossa 7+6.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
IhanaaMeillä oli kans kaikki hyvin tiistain ultrassa ja nyt on menossa 7+6.
Hei mä voisin ottaa ton,aika sopis paremmin!Sain julkiselle varhaisultran juurikin 5.1. joten joudun perumaan tuon Kaunis Odotuksen ultran. Onko täällä ketään joka haluaisi tuon ajan, eli 5.1. klo 16:30? Voisin kysyä heiltä sähköpostilla, että voinko antaa aikani eteenpäin![]()
Just ehdin perua sen! Laita viestiä sinne info@kaunisodotus.fi, jospa saisit senHei mä voisin ottaa ton,aika sopis paremmin!
Hyvä, että kuitenkin pääset sitä kauttaMun kierto niin vaihteleva (27-38), että neuvola pisti mut varhaisultraan tsekkaukseen 15.1. Mun edelliset kk alkoi 14.11. mutta hedelmöitys ois voinut tapahtua vasta 5.12. alkaen![]()

Nimimerkki @Azalea taisi olla yhtä pitkällä?IhanaaOletkohan tämän ryhmän jäsenistä pisimmällä raskaudessa?
Nyt kun katsoin toisesta ketjusta niin meidän la onkin päivän erollaNimimerkki @Azalea taisi olla yhtä pitkällä?
Ihanaa! OnneaNoniin varhaisultrassa käyty ja pieni kaveri siellä. Sydän sykki ja kaikki ilmeisesti hyvin![]()
Mulla tänään 8+0. En muista minkä lasketun ajan lopulta johonkin kirjoitinNimimerkki @Azalea taisi olla yhtä pitkällä?
Mulla oli kans eilen 8+0 ja tänään 8+1, laskettu aika 1.8.Mulla tänään 8+0. En muista minkä lasketun ajan lopulta johonkin kirjoitin2.8. päätin sen olevan
![]()
Sillon laskettu aika olis 39+6. Eikös se oo aina 40+0?Mulla oli kans eilen 8+0 ja tänään 8+1, laskettu aika 1.8.
Mulla on lyhyempi kierto ja jokseenkin epäsäännöllinen.Sillon laskettu aika olis 39+6. Eikös se oo aina 40+0?Mulla täyttyy (tai täyttyis, en mä sinne asti kasassa pysy
) 40+0 2.8., joka on perjantai. Täydet viikot poksuu siis aina perjantaisin. Tänään, lauantaina, on viikkoja 8+1. Raskausviikot lasketaan kierron alusta, jos kierto on 28 päivää (sillon viikkoja ois 4+0 kierron viimeisenä päivänä). Jos kierto on pidempi tai lyhyempi (mulla esim. vaan 26pv), ei laskenta menekään ihan niin yksiselitteisesti.
![]()
Varhaisultrassa ne sano la =1.8. Kyllähän tää ehtii vielä muuttua neuvolassaMulla on lyhyempi kierto ja jokseenkin epäsäännöllinen.
Jos sulla on laskettu aika torstaina 1.8., täydet viikot poksuu torstaisin ja tänään on rv 8+2.Varhaisultrassa ne sano la =1.8. Kyllähän tää ehtii vielä muuttua neuvolassa.