Varhaisultrassa käyneet

Mä en kyllä yhtään muista paljonko se 4D-ultra maksoi. Mutta semmoinen muistikuva on, että ei varmaan paljoa 200 eurosta enempää tai vähempää. Ja mulla on sellainen mielikuva, että sain siihen jonkun korvauksen. Sen hakemuksen tosin käsittelikin työpaikan sairauskassa, normaalistihan siihen ei kai korvauksia saa.
 
Ainakin noi mitä oon ultrien hintoja katsellut niin 4D ultrat on aikalailla joka paikassa ollut n. 200€.
 
Se käsitys mullakin on. Ja monesta saa kai jonku ihan dvd:nkin mukaan :P Aikas hintavia silti...
 
meillä käytiin ennen neuvolaa varhaisultrassa ja mulla viikkoja silloin 5+6 ja sitten oli neuvola ja taas ultra. Ihmeellistä miten erilailla paikkakunnilla menee nämä asiast :0 4D ultraa mekin suunitellaan varaavamme tässä joulun tienoilla :)
 
Eeei. Olisi pitäny lukee tätä ketjua aikaisemmin. Kävin Aavassa varhaisultrassa ja maksoin rapeat 210€!! Nyt potuttaa ja paljon. :/
 
Minä kävin Femedassa Matti Mandelinilla. Hauska, vanhempi herra tutki kiireettömästi ja kertoi kaikesta tarkasti ja asiallisesti. Hintakin mielestäni ihan kohtuullinen 122€ (varhaisultra+toimistomaksu). Suosittelen.
 
Mäki haluan kuulla lisää tosta Porin mehiläisestä. Tai onko jollain kokemusta esim Turun mehiläisen hinnoista?
 
moonflower. Jos oot menossa sille naiselle ultrattavaksi niin sillä on korkeemmat hinnat kuin sillä miehellä jonka sukunimi oli joku kilkku...Kävin esikoisestakin ja samaan hintaan sain sillonkin.Kysyin vie puhelimes hintaa ni sano et riippuu millanen käynnistä tulee mut hinta on 50-100€ välissä...
 
Muokattu viimeksi:
Aha, mulle sanottiin puhelimessa, että pelkkä ultra maksaa 90€ + siihen lääkärinpalkkio ja toimistomaksut. No mä meen tänään terveystalolle ja hintaa tulee olee koko paketilla 150€ luokkaa - kelakorvaus.
 
Turun Mehiläisessä maksoi n. 230 euroa, kela-korvauksen jälkeen 200€. En selvitellyt hintoja, koska oli pakko saada selville, että onko kohdussa elämää.
 
Takaisin
Top